--
Sommige zagen vast al het eea via Instagram, maar ik kreeg van Arianne nog een aantal prachtige foto's welke ze tijdens onze meeting vorig weekend heeft gemaakt van Arya en daar wilde ik even wat van delen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xLaraaj schreef:Super dat je zo’n oplossing hebt gevonden. Hoe belachelijk is dat nu dat je maar 1x je boekje per jaar krijgt. Dat is van jou! Wat met vakanties, shows, spoedopnames etc?! Ik kan zelf niet verwoorden hoe ik dit vind
Kan me voorstellen dat voor Cody als Golden, water als een 1e levensbehoefte is haha. 

Kiimm_ schreef:Nou dat is het ook. Ongelukjes kunnen gebeuren. Het over het hoofd zien kan ook gebeuren. Maar hoe ze er mee omgaan.. Telefoon er op gooien als ik ze er over bel en de achtergrond informatie etc. Ik was blij dat ik een dienst van onze gastvrouw draaide die dag want ik ben normaal pas om 20:30u klaar. Die dag was dat om 17:30u waardoor ik nog naar onze eigen dierenarts kon.
Cody is zeer gefrustreerd dat hij niet mag zwemmen, hij is enorm dramatisch aan het doen als er water in de buurt is
Gefeliciteerd trouwens Curse
Die kon een Golden zijn geweest in d'r vorige leven. Misschien dat ze daarom ook heel gek is op Golden retrievers haha.
* Maar dit zal ook zeker even gewenning zijn voor iedereen en wat tijd nodig hebben om allemaal hier een mooi ritme/balans in te vinden.
) misschien wel ook goede training/gewenning/voorbereiding voor als we ooit echt een 2e hond willen. Arya is zelf vaak nog wat jong van geest, dus ben vooral benieuwd of ze de rol van rolmodel al op zich kan nemen.
(ondanks dat ik gerust weet dat er goede plekken zijn, wat ik van andere honden eigenaren om me heen hoor. Maar die slechte dingen blijven je helaas gewoon echt goed bij) Het is echt een speld in een hooiberg om iets te vinden waar je idd je hond met heel goed vertrouwen kunt achterlaten. En je ziet zo maar dat als je denkt dat je een goede plek hebt, je dan naderhand toch met dit soort taferelen zit
Snap dat je soms geen andere keus hebt, en ik hoop dat het voor ons ook niet zover zal komen dat het nodig gaat zijn, maar als ik nu ook dit weer mee krijg gaan me echt de haren rechtovereind staan. Wat een achterlijk gedoe zeg zoals ze zich gedragen daar. Zo rot voor jullie hoe dit nu gaat pff! 
Ze hebben het recht toch niet om je paspoort toe te eigenen. Bah. Maar ze kunnen het altijd proberen natuurlijk om iemand te intimideren op deze manier zodat ze toezeggen en ze nog voor 5x geld vangen. Hopelijk dat ze toch nog open staan om het wat meer netter op te lossen. Ben benieuwd; Succes! Kiimm_ schreef:@Cinniz, dat snap ik dat je wantrouwend bent als je het vanuit zo'n plek zelf hebt gezien.
Nee, ze hebben niets vergoed van de dierenartskosten. Het is eigen risico als je je hond daar brengt. Nu heb ik daar niet zo moeilijk over gedaan.
Ik probeer nu vooral het paspoort terug te krijgen. Ik heb nog 5 opvangdagen op de pas staan en zij willen dat ik die 5x eerst opmaak, dan krijg ik mijn paspoort pas terug. Helaas nu geen mogelijkheid om er heen te gaan dus als ze niet normaal reageren ga ik er maandag met mijn vriend naar toe.
Vandaag is Maze hier voor het eerst, onze nieuwe oppas hond. Zij is 11 maanden jong. Het is even pittig. Moet er veel tijd in investeren en consequent zijn maar dan krijgen we wel een top duo, daar ben ik van overtuigd
) Maar valt dit niet gewoon onder diefstal? Zij hebben geen enkel recht om het paspoort te houden.
xelle schreef:Zo komen we de avond wel door
[ [url=m/r16vNI.jpg]Afbeelding[/url] ]