@Xelle, de puppytijd gaat zo snel voorbij!

Cody was vandaag lekker dramatisch aan het doen met zijn verband poot. Hij loopt, speelt en rent gewoon maar als hij iemand van de buren zag liep die ineens op 3 poten en gooide die zich dramatisch om
Hij kon ook heel zielig zijn in zijn mandje 

Normaal gaat hij op zaterdag mee naar stal. Nu moest die thuis blijven en daar was die het blijkbaar niet mee eens. Ik vond het verband in stukjes door de hele woonkamer
Het verband mocht er vandaag al wel af dus dat scheelt. Wond ziet er al goed uit. Stukken beter dan gisteren al 
Op zo'n plek had ik daar met Arya denk ik wel een uitdaging aan gehad haha. Een flinke jaap is het wel zeg, jeetje. Hopelijk zit het snel goed dicht maar zal vast goedkomen.
Voor de nachten heb ik maar een sok kapot geknipt die ik er omheen kan doen
Maar moet zeggen dat ik haar spitsere tevenkop zelf wel prima vind passen zo, maar ben bevooroordeeld denk ik haha. Bij Arya zie je dan duidelijk echt hoe de combi mama x papa heeft uitgepakt. Mama was wel ietsjes grover qua kop, maar papa heeft dan weer een spitsere kop en dat doorgegeven in Arya's geval. In het nestje van Arya zie je dus ook echt heel duidelijk welke hond qua bouw meer van mams of paps weg heeft, zo grappig.
Je hebt wel speciale sokjes ook voor dit soort wonden:
Voor deze wond gaat die niet passen, wond zit er net boven.