Many schreef:Dat vind ik sowieso fijn, als een hond buiten lekker actief is en binnen heerlijk kan luieren. Pomme krijgt dat gelukkig ook steeds meer. Zaya (ons oudje) is er meester in, die gaat buiten helemaal los en ligt dan de rest van de dag te maffen. Wat een leven![]()
Ik heb Zaya net opgehaald bij de trimmer, die is weer klaar voor de zomer:
[ [url=m/9FuNtD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh wat een lekker wijs bekkie

Heerlijk dat ze buiten zo kunnen luieren! Wij zijn nu het balkon aan het opknappen en willen er een hangmat ophangen, kan echt niet wachten om daar met Ot lekker in te liggen

KimD schreef:Wij zijn op het werk weer aan het opstarten dus ik kan jullie ook niet meer bijhouden.![]()
Zie wel allemaal leuke foto's langskomen.
Haha oeps

Simoonzel schreef:Ik ga morgen weer aan het werk na een week ziek zijn! Het blijft hier aan de lopende band super druk.
Windhonden vind ik ook super leuk, qua karakter en uitstraling. Vooral de greyhound vanwege het formaat. Ze lijken daarin wel een beetje op de (grote) poedel, dat is voor mij toch een fijnere keus vanwege de will to please.
Werkse weer! Weer helemaal beter inmiddels?
Greys zijn tof, grote poedels ook

kiwiwitje schreef:Ik loop ook enorm achter geloof ik. We hebben een mega druk weekend gehadWel een heel gezellig weekend maar niet echt tijd voor bokt.
Gisteravond in bed kreeg ik ineens een ingeving voor mn dekaankondiging (maarja de reu keuze is nog niet gemaakt) dus vandaag begonnen met photoshop tussen alle andere dingen door
Ondertussen liggen de dames er zo bij:
[ [url=m/BmEgZE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd naar de dekaankondiging

Oh die liggen er lekker bij