Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
DiscoDipp schreef:Oh dat is echt zonde..
Wil er trouwens nog iemand een konijn? Of 2? Of 7?

DiscoDipp schreef:Als ze echt niet kan zwemmen dan zou ik er een einde aan maken persoonlijk gezien. Ik had ook een garra met een vin die niet mee groeide, maar die kon wel nog alles..
DiscoDipp schreef:Als ze echt niet kan zwemmen dan zou ik er een einde aan maken persoonlijk gezien. Ik had ook een garra met een vin die niet mee groeide, maar die kon wel nog alles..
Ik heb trouwens 5 otocincluses gekocht.. ja ik weet het slecht slecht haha.
Heb echt alle alternatieven gehad maar t is of te groot en ploegt mijn planten om of het doet zijn werk niet..
Ook een nieuwe bodem gekocht voor mijn 60cm bak. Weer een ADA bodem, en weer de amazonia, ben er zo tevreden over
Ga mijn bak toch omgooien, de filter trekt alleen maar zand op, heb er nu zelfs 2 filters inhangen..
Dusss binnekort weer verbouwen
leuk deze verhaaltjes te lezen en al jullie mooie aquariums te zien! Ik heb gisteren mijn eerste aquarium aangeschaft. Is niets vergeleken met die van jullie maar ik vind hem leuk
komen garnalen in (crystal red denk ik) en eventueel een betta vis... maar dat laatste is nog niet zeker, ik vind ze enorm gaaf om te zien maar vind garnalen leuker en als die ze op eet is dat zonde... Wil er alleen niet veel vissen in omdat mijn aquarium zo klein is en deze moet alleen dus vandaar. maar eerst mijn bakkie eens vis klaar maken.

maar weet het daarom ook nog niet zeker.. hebben jullie misschien nog tips voor een paar visjes die ik daarin zou kunnen houden? Anders word het toch alleen de garnalen want die zijn ook super leuk, dan is er ook best veel leven. Alleen wel meer op de bodem. __Marloes schreef:leuk deze verhaaltjes te lezen en al jullie mooie aquariums te zien! Ik heb gisteren mijn eerste aquarium aangeschaft. Is niets vergeleken met die van jullie maar ik vind hem leuk
komen garnalen in (crystal red denk ik) en eventueel een betta vis... maar dat laatste is nog niet zeker, ik vind ze enorm gaaf om te zien maar vind garnalen leuker en als die ze op eet is dat zonde... Wil er alleen niet veel vissen in omdat mijn aquarium zo klein is en deze moet alleen dus vandaar. maar eerst mijn bakkie eens vis klaar maken.
[ [url=m/onjX6N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het is trouwens een 30 liter nano aquarium. Vriend heeft een 60 cm aquarium, net weer vissen erin na helemaal opnieuw te zijn begonnen. Zitten nu 5 roodneuszalmen in en komen neon tetra's bij dacht ik.
PanamaD schreef:Prachtig je bak!! Onwijs mooi moet de zwarte bodem en groene planten.
Hoeveel liter is hij?