Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vandaag nog krolser dus contact gezocht met eigenaresse van de katers en die gaf aan dat het dan wijs is de poes toch meteen weer even te brengen. Ben nu dus net terug en heb al 3 dekkingen bij mogen wonen
maar jemig, daar is voor een poes echt niets aan hoor! Eigenlijk het moment waarop hij erin zit doet het al pijn bij haar, zo sneu, ze schreeuwt dan echt van de pijn. Ik dacht altijd dat bij het terug trekken het pijn deed, maar de kater zit er elke x ook maar heel even in, dekking duurt maar een paar seconde. Onvoorstelbaar dat ze hem dan een klein half uurtje later toch gewoon weer toe laat. Een vent die mij zoveel pijn zou doen zou nooit meer terug hoeven komen
Bix schreef:Oké. Hier geen last van. De oudste eet dit nu al 7 jaar.
Lifaya, hoe bevalt Porta 21? Heeft een hoog vleesgehalte toch?
is net verkrachting wat die katers doen
, ziet er zo sneu uit

, altijd leuk
zielig dat die buik zo gevoelig blijft. Kan de dierenarts daar niks aan doen? 
meisje_ schreef:Oh froukje wat vervelendzielig dat die buik zo gevoelig blijft. Kan de dierenarts daar niks aan doen?
Yom schreef:He bah, dat was niet de bedoeling.. Arme Lux, ik duim!Even een snelle foto van Ivy en Lux en Lux alleen
Lux blijft wat klein en haar ribben voelde wat vreemd. Ze heeft dus het flat chest syndroom wat inhoudt dat haar borstkas meer ovaal is dan rond. Als ik lees kunnen ze moeilijk ademhalen en als ze de 3 weken halen is de kans groot dat het goedkomt. Nou ze is wel klein maar superlevendig dus ik heb goede hoop
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
silvericathy schreef:Hoe denken jullie katten eigenlijk over kraan water...
Merk dat die van mij dat in de eerste twee dagen weinig drinken, dus ik ging eens op onderzoek uit... Ik kwam erachter dat er meer katten zijn die vers kraanwater niet lekker vinden. Zij geven de voorkeur aan water dat al langer staat, vijverwater, regenwater, aquariumwater etc...
Wil dit wel eens proberen, maar wat is nou verstandig? Aquarium of regenwater...
Ze drinken nu pas meer water op het moment dat ik denk... Nu wordt het echt smerig en moet het schoon gemaakt worden.
Als ze met de pootjes erin gezeten hebben en de haren erin drijven.