Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Best lastig met die kleintjes, maar ik laat geen honden los die niet komen op commando. Los lopen moeten ze bij mij verdienen (als pup liep Tay wel los, tot hij 7 of 8 maanden was, toen heeft hij 1 of 2 wandelingen aan de lange lijn gelopen, maar goed dat is een herder haha) MyWishMax schreef:Apart meenemen als eerste? Of gaat het wel goed als hij alleen meegaat? Als het goed gaat als ze apart zijn, dan proberen als je ze beide meeneemt. Als het een grotere hond was, zou ik zeggen ook een lange lijn er aan, maar ik ben bang dat het dan chihuahua werpen wordt?Best lastig met die kleintjes, maar ik laat geen honden los die niet komen op commando. Los lopen moeten ze bij mij verdienen (als pup liep Tay wel los, tot hij 7 of 8 maanden was, toen heeft hij 1 of 2 wandelingen aan de lange lijn gelopen, maar goed dat is een herder haha)
Die werken met: "Wij verdienen altijd alles wat wij zelf willen".
dan is een herder een stuk makkelijker
maar ik weet dan niks meer, behalve wat je al doet... Moeilijk
Csiva wel perfect, behalve als Luca bedenkt niet te willen luisteren. Dan gaat ze tussen ons en Luca in staan en heen en weer kijken

Ben heel benieuwd hoe hij het straks gaat doen 
. En hij mist de paaltjes. Verder tevreden. 
Vervolgens rende Jinn vrolijk door en de Rottweiler rende achter Jinn aan. Jinn is natuurlijk veel sneller en ik kreeg het idee dat de Rottweiler dat niet kon waarderen en pakte Jinn volop in de rug. Gelukkig liet ie meteen ook weer los maar pakte hem daarna in de voorpoot. Jinn kwam snel naar mij toe gesneld en liep iets kreupel. Even stukje mee gelopen en toen verdween de kreupelheid. Ook op de rug was niks aan de hand.