Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yinthee schreef:Klonk dus allemaal erg aannemelijk en overtuigend.
Yinthee schreef:En ze zijn alle 3 daar gecastreerd en alle 3 gewoon helemaal goed gegaan. Behalve dan dus dat Jax dat abces bleef houden.. Daarom moest hij weer terug onder het mes...

), ik zou niet veel meer kunnen verzinnen. De jeuk kan denk ik komen door de huidbeschadiging of herstellen van de huid.mvdende schreef:Ik ga de volgende behandeling zaterdag starten. Dan maak ik het hok schoon met dettol.
Weet niet meer precies waar ik het had gelezen maar ergens had iemand het over een keukenrol ophangen in het hok. Naast dat ze het super leuk vinden dat ze erop kunnen klimmen en die rol dan gaat draaien (echt geen gezicht
) kunnen ze zo ook hun eigen nestmateriaal eraf plukken. Frummel is nu ook weer druk bezig met een nestje bouwen, zo leuk om te zien

En tot dan niks kopen voor ze.. want anders ga ik voor niks 
Ik heb echt tig rondjes gelopen en bleef steeds nieuwe dingen zien
Enkele jaren terug 4 ratten gehad maar toen mijn één na laatste is overleden is de andere naar een nieuw huisje gegaan. 

Ook geen derde-wiel-perikelen, ze zijn gewoon leuk met elkaar

sterkte!
Alles is gelukkig goed gegaan, en maandag mogen de hechtingen eruit. Dan kan ik gelukkig wel weer mee naar de DA, dus dan kan ik gelijk vragen wat voor tumor het was. Ze heeft gelukkig een langwerkende AB injectie gehad na de operatie, dus geen gedoe gehad met spuitjes!
Het zijn eigenlijk haar ratjes, maar ik ben er zelf stiekem ook erg aan gehecht moet ik zeggen.