Puppy Erbij 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nicky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 08:20

Kiimm_ schreef:
Ik ga volgende week ergens weer naar de Roestelberg bij de Loonse en Drunensd duinen. Ik heb vakantie dus weet nog niet welke dag. Iemand zin om mee te gaan? :D Ik sta ook open voor andere wandelgebieden :o

Jammer dat ik volgende week gewoon moet werken! Had graag mee gegaan. -O-
Als jullie een keer in t weekend gaan sluit ik graag aan :D

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 08:52

Nicky91 schreef:
Kiimm_ schreef:
Ik ga volgende week ergens weer naar de Roestelberg bij de Loonse en Drunensd duinen. Ik heb vakantie dus weet nog niet welke dag. Iemand zin om mee te gaan? :D Ik sta ook open voor andere wandelgebieden :o

Jammer dat ik volgende week gewoon moet werken! Had graag mee gegaan. -O-
Als jullie een keer in t weekend gaan sluit ik graag aan :D

Ik moet helaas ook gewoon weer werken, dus kan ook niet aansluiten -O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 09:40

Afgelopen dagen naar de fysio geweest, bij bas zn ouders lekker de bbq aangestoken en met Envie bij de koeien op de boerderij gaan kijken.

Afbeelding

Dit vond Envie van bbq-en _O-
Afbeelding
Afbeelding

Halfbroer van Djessey, nu 10 maanden
Afbeelding

Maar helaas ook minder nieuws..
Waarschijnlijk zullen we voor de broer van Djessey(uit t zelfde nest) opzoek moeten naar een ander huisje. Hij zit daar uitgeplaatst, zodat wij met hem kunnen fokken als we willen, maar door prive omstandigheden daar zit er een kans in dat hij daar niet kan blijven.

Mocht iemand interesse hebben om, bij voorkeur onder uitplaatsvoorwaarden
Wat betekend gratis, evt mogen dekken op een eigen teef etc. , een huisje te bieden voor hem. Dan horen we dat graag. Een goed huisje zonder uitplaats/fokkers voorwaarden overwegen we absoluut ook
Hij kan met bijna alle honden(hij is iets te sociaal) uiteraard zindelijk enzo. Daarnaast is hij ivm de fok ook getest op heupen, ellebogen en knieen.

JesdaJinn

Re: Puppy Erbij 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 10:56

Wat een vervelend nieuws, Kim. Hopelijk vind je een goed huisje

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 11:10

Daar gaan we ons best voor doen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 12:09

Jammer Kiwiwitje, maar jullie vinden vast gauw een passend huisje voor hem.

Wij zijn eindelijk uit de naam voor de nieuwe pup.. nu nog afwachten welke het wordt.

Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:08

Oh kiwiwitje dat is niet fijn een nieuw huisje zoeken. En wat is Envie is een knapperd en groei echt hard.

Cursebeaker vind die knuffelspeelgoed zo leuk maar Senna sloop die binnen no time.

Net gekeken maar helaas is de Roestelberg net iets te ver rijden. Anders hadden we graag aangesloten.

Zonnebloem92 spannend welke het gaat worden.

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 18:02

Dat is balen Kiwi.

Ik heb Cody net gehaald van de opvang en zag dat die moeilijk en stijf loopt en zich erg rustig gedraagd. Zie ik ineens een diepe snee van 1,5 cm net boven zijn hak... Gelijk de dierenarts maar gebeld om er naar te laten kijken, vooral met het weekend voor de deur. We kunnen over een half uur terecht

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 18:48

Kiimm_ schreef:
Dat is balen Kiwi.

Ik heb Cody net gehaald van de opvang en zag dat die moeilijk en stijf loopt en zich erg rustig gedraagd. Zie ik ineens een diepe snee van 1,5 cm net boven zijn hak... Gelijk de dierenarts maar gebeld om er naar te laten kijken, vooral met het weekend voor de deur. We kunnen over een half uur terecht

Oh arme vent!

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 19:06

Wond was een lelijke winkelhaak op een lastige plek omdat het erg beweeglijk is. Ze heeft het uitgeschraapt en 2 nietjes geplaatst. Alles kon zonder verdoving, waren we met zijn allen verbaasd over :+ Mooi verbandje er omheen voor vandaag en morgen, daarna kan het aan de lucht drogen in combinatie met antibiotica :)

Afbeelding

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 21:24

Mooi ingepakt zo, wel ontzettend rot. Hopelijk geneest het snel. :(:)

Oof wat balen zeg kiwi! Hopelijk kun je een goed huisje voor hem vinden.
Envy groeit hard trouwens. <3

Spannend zonnebloem!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-21 21:47

Ahh arme vent! Maar blauw staat hem goed hoor!

Ja heel rot. Zijn gelukkig al met mensen in gesprek

fannetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 07:11

Kiwi, balen zeg! Maar hopelijk snel een geschikt nieuw plekje.
Kimm, balen van de winkelhaak Hopelijk geneest het mooi en snel, maar dat wordt dus niet wandelen volgende week. Wat zei de opvang erover? Hadden ze niets gezien?
Zonnebloem, nog even geduld dus, wanneer hoor je het?

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 08:05

@fannetje, we mogen wel wandelen maar hij mag niet nat worden. Loonse en Drunense duinen wordt dus wel lastig ja.. De opvang heeft het niet opgemerkt, het zat ook verstopt onder het lange haar. Anders hadden ze me gelijk gebeld

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 08:21

Ocharme :( Wat een rotte wond. Wel onwijs braaf dat ie het zo knap deed bij de DA met behandelen.
Loonse & Drunense Duinen kunnen we anders de week erop doen, dan zal het denk ik wel dicht genoeg zitten weer - gaan we vanuit :) Veel beterschapjes gewenst met 'm!

En rotte situatie kiwi :( Hopelijk dat de mensen met wie je nu gesprekken hebt iets kunnen gaan betekenen voor jullie!

Zonnebloem,
leuk dat jullie een naam hebben! Nu verder gaan met aftellen *\o/*

punjab,
Jaaa ik ben zo'n fan van die speeltjes allemaal van ZippyPaws en PLAY oa. Over 't algemeen is Arya echt heel netjes met knuffel speeltjes. Als ze idd echt alles snel zou slopen, zou ik hier ook een stuk minder van kopen haha. Ze vind vooral die mini's wat bij de ZippyPaws zitten fantastisch. Is leuk om te zien, als ze zo blij worden van zo'n nieuwe speeltjes haha *\o/*

Ik heb me de afgelopen dagen sowieso heel erg goed laten gaan wat inkopen betreft voor Arya.
Bij 4 verschillende shops (niemand kan me beschuldigen dat ik kleinere bedrijven niet steun, lolll) van alles besteld (12 dagen adventskalender voor Arya van ZippyPaws, knuffels, nieuwe snuffelmat, nieuwe slowfeederS, en meer hihi) en een aantal 100e lichter (exclusief nieuw vlees en kattenbak vulling voor Sansa a €60). Geld uitgeven gaat zo makkelijk en snel :') Manlief is niet zo blij met me deze week := :') #doeigeld :wave:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 09:47

Die herken ik wel, Curse :') Van de week een rex specs besteld, oof, dat tikt ook aan. En wat nieuwe speeltjes, en kattenbak vulling voor de katten. :')

Met een hond is sparen opeens een stuk lastiger. :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:00

Wel meegelezen afgelopen week maar niet veel gepost, wij hebben gisteren een geslaagde en goede dekking gehad. <3
Afbeelding

Over geld uitgeven aan honden ga ik niet eens beginnen. :Y) :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:06

Ohh, benieuwd wat jullie van die bril gaan vinden Nayomie!
Wil je die altijd met wandelen gaan gebruiken of voor een ander specifiek doel?

En jaaaa geslaagde dekking, super suuuper!
Kan niet wachten om mini Dana's te knuffelen, gewoon echt niet wachten <3

Luciën kreeg ook al een hart verzakking toen ik het erover had dat ik in de toekomst ook nog wel 2 kittens erbij wilde en we willen dan waarschijnlijk ook een 2e hond. Die was de cijfertjes in z'n hoofd al hun gang te laten gaan om uit te rekenen wat dat allemaal maandelijks wel niet zou gaan kosten in verhouding met wat we nu uitgeven. Die werd niet goed :') Maar goed, de afgelopen dagen heb ik ook veel dingen gekocht die niet Allemaal Noodzakelijk waren, dus ik snap 'm gedeeltelijk nog wel :') De Zoveelste slowfeeder en zippypaws en play knuffels zijn natuurlijk niet Perse nodig, maar ach :=

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:17

Dat verminderd ook wel hoor Cursebreaker. Naya had alles: 3 kongs, 10 verschillende leibanden in alle kleurtjes, een bandana en halsband voor kerstmis etc. Charlie is een varken dus die krijgt overschot of wat echt nodig is hahaha :P

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:36

Het gaat vast niet allemaal x2 inderdaad met 2 honden Cursebreaker haha :D Maar lekker aan het shoppen dus :D :))

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 10:52

Nu duimen draaien Kim!

Melissa, ik hou mijn commentaar voor me goed _O-

Arme Cody! Brokkenpiloot

Hier gaat het zijn gangetje. Als ik niet teveel doe op een dag gaat het goed. Gisteren hebben we de bench opgeruimd. Tijdens het opruimen ging het pubermonster er ineens in _O-

Oh en ik moet zeggen. Die castratie heeft enorm positief voor Jip uitgepakt. Ik heb nog geen nadelen gezien. <3
Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 11:10

Fijn dat het goed heeft uitgepakt met Jip. Hier zou ik ook graag de bench weg willen doen. Maar Senna pak daar toch wel graag haar rustmoment in. Of de kat.

Kimmm dat deed Cody zeker braaf bij de dierenarts.

Cursebeaker hier klaag Paul ook wel eens op Senna dat ze verpest is. Laatst zei ie ze krijg gewoon duurder eten al ik. :+

Kiwitje fijn dat je al met mensen in gesprek ben.

KimD en nu duimen voor je dat het gelukt is.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 12:11

Jaxx en ik hadden vanmorgen weer VG training.
Normaal is de groep niet zo groot maar er was een instructeur ziek dus is het samengevoegd. Voor een keertje is dat prima.

Afbeelding

Hier deden we de oefening af en blijf. Mooi even tijd om een foto te maken. Jaxx kan deze oefening best wel goed. Ligt er altijd heel relaxt bij maar houdt me wel in de gaten

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 14:36

Ik lees nog altijd trouw mee maar laatste tijd erg druk geweest waardoor weinig tijd om te reageren. Zal proberen de komende tijd wat meer te posten! :D

Met Kiwi gaat het heel goed. Ze is inmiddels bijna een half jaar en een vrolijk en lief hondje!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-21 18:14

xelle schreef:
Ik lees nog altijd trouw mee maar laatste tijd erg druk geweest waardoor weinig tijd om te reageren. Zal proberen de komende tijd wat meer te posten! :D

Met Kiwi gaat het heel goed. Ze is inmiddels bijna een half jaar en een vrolijk en lief hondje!

[ [url=m/kwWCUS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hey ook een Toller!