Windsprites heetten vroeger Longhaired Whippets dus de "nog meer whippets" klopt wel

Toevallig dat als je diertjes op de 16e geboren zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:Gitta_ schreef:@Skippy01 - Ohh, wie doet nog meer whippets?Ik zie dat jij een leuke Podenco-mix hebt! Daar heb ik ook altijd een zwak hartje voor. Ik vind ze zó leuk.
Niet specifiek iemand, maar ik zie ze meer en meer momenteel, ware comeback van de whippet! Love itZag ze voorheen vooral als ik in Engeland of Duitsland was, leuk ze hier meer te zien.
Podengo in mijn geval, Portugeesjemaar ja, zo eentje
zijn ze ook écht! Echt een jagertje, maar in huis zó makkelijk. (Nou ja,ná de puberteit dan hè, mijn god, wat hij allemaal gesloopt heeft in de puberteit...
)
Warboel schreef:Woooeeeei WhippetLeuk! Zie het idd dat we elkaar al volgen, die laatste foto die je geplaatst heb is echt supertof
Windsprites heetten vroeger Longhaired Whippets dus de "nog meer whippets" klopt wel![]()
Toevallig dat als je diertjes op de 16e geboren zijnHopelijk is er een match, succes met afwachten! Lijkt me ook lastig hoor, dat je niet zeker weet of er een pupje voor je bijzit.
Gitta_ schreef:Ahh, oke! Had natuurlijk wel leuk geweest om hier nog iemand met whippets te kunnen volgen.Maar inderdaad, in populariteit stijgen ze ineens enorm - dat valt mij ook op. Ik hoop alleen wel dat het not too much wordt hoor, het zijn bijzondere hondjes die zeker niet voor iedereen zijn weggelegd en al helemaal niet om uiteindelijk, bij gebrek aan kennis en ervaring, in de herplaatsing te belanden. Dat 'karakter' ervaar je alleen maar als je een windhond hebt gehad haha, en zoals je beschrijft is jouw podengo geen uitzondering.
Boefjes zijn het, maar oh zo schaamteloos lief.
Warboel schreef:Windhonden zijn zeker bijzonderLaatst zat er geloof ik een Silken Windsprite in het asiel in Duitsland en toen is er binnen de groep op Facebook een hele actie op touw gezet om 'm op te halen...
Ik was vorig jaar op een windhondenshow in België en dat was echt geweldig. Toen ook voor het eerst Sloughi's en Azawakhs gezien, wat zijn dat toch prachtige hondenMaar dat is wel even een ander kaliber.
Mocht toen bij een fokker met haar Silken Windhounds knuffelen. Ook zo ontzettend lief en vriendelijk.
Ik hoop ooit gewoon een windhonden squad te hebben. Windsprite, windhound, whippet, een saluki... Ja dat zie ik wel zittenEen Saluki komt er sowieso ooit hoop ik.
Many schreef:Whippets, ik ga ze steeds leuker vinden! Ik kende eerst vooral de 'standaard' windhond (hoop niet dat ik iemand beledig met deze platte benaming) maar nu ik steeds meer verschillende types ken, vind ik ze steeds leuker. En een heel fijn karakter geloof ik he?
Skippy01 schreef:KimD schreef:Wij zijn op het werk weer aan het opstarten dus ik kan jullie ook niet meer bijhouden.![]()
Zie wel allemaal leuke foto's langskomen.
Haha helaas, wél fijn dat je weer kunt opstarten!