En hoe hebben jullie de eerste nachten gedaan?
Ik ben me vooral nu goed aan het inlezen, dus alle tips zijn welkom.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Meliaforever schreef:Hebben jullie een bench gebruikt of gebruiken jullie die nog?
kiwiwitje schreef:Meliaforever schreef:Hebben jullie een bench gebruikt of gebruiken jullie die nog?
Kleintje ligt nu in een draadkooi snachts. Maar we hebben een grote steigerhouten kast met benches erin verwerkt!
Alle pups slapen sowieso de eerste tijd op de slaapkamer.
Meliaforever schreef:Hebben jullie een bench gebruikt of gebruiken jullie die nog?
xLaraaj schreef:oh wauw dan is de sheltie eigenlijk maatje aussie haha![]()
Veel plezier !
Billy1970 schreef:_Christina schreef:Hebben jullie toevallig ervaringen met (dag)opvang rondom Harderwijk? Bijvoorbeeld Dierenasiel Harderwijk (De Ark), Dierenpension Gerelshoeve of Dierenplezier Hondenopvang? Ik vond ook nog Hondenopvang Zwart, maar die nemen geen HR honden aan. Het asiel zal daar geen probleem mee hebben denk ik, de andere twee misschien. Het staat er niet bij, maar die werken wel met roedels als ik het goed begrijp. Dus ik kan mij voorstellen dat zij misschien ook geen HR honden accepteren.
Marley gaat wel eens naar de Ark en heeft het daar enorm naar zijn zin! Wel is hij super sociaal en gek op andere honden dus kan hij samen met een of meer anderen in een kennel. Maar als dat niet kan, gaan ze gewoon alleen. Dan is er wel iets meer kans dat er eens een week is dat er geen plek is maar dat zal in overleg gaan neem ik aan. Ze hebben zo veel losloop veldjes dat ook daar rekening gehouden kan worden met honden die alleen moeten. Voordeel van de Ark (voor mij dan in elk geval) is ook dat je nog even lekker het aangrenzende (losloop) bos in kan nadat je je hond opgehaald hebt
Kaus schreef:Wij halen dekbedden bij de kringloop. Even op 95C wassen en dan is het goed. Als ze er dan eens op overgeven of plassen (naja plassen doen die van ons niet meer), gooien we ze gewoon weg. Die dingen kosten bij ons 2€ bij de kringloop.