Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DideH schreef:Oei dat is schrikken druif! Is ze er allergisch voor ofzo?
purny schreef:xoranlover schreef:Wat moet je laten doen dan?
Ze heeft tandsteen en werd geadviseerd om haar gebit te laten schoonmaken
Druif_01 schreef:Pfff wij zijn net met spoed met Pip naar de dierenarts geweest. Ze was buiten geweest en uit het niets vertoonde ze vreemd gedrag. Laag bij de grond blijven, schudden met haar kop, likken, mauwen, totaal niet zichzelf. Ze werd ook wat sloom. Geprobeerd in haar bekje te kijken maar dat leverde nog veel meer gemiauw op dus toch maar even de dierenarts gebeld voor overleg. Ik was nog niet klaar met mijn verhaal of hij vroeg al hoe snel we daar konden zijn. Onderweg begon ze ook wat te hijgen en begon haar wang op te zwellen. Blijkt ze gestoken te zijn door iets. Ze heeft een injectie gehad en nu even in de gaten houden of het niet nog dikker wordt, anders moeten we terug en krijgt ze nog een prik. Arme poes. Ze vindt zichzelf momenteel behoorlijk zielig met haar dikke wang, maar ze is alweer een stuk levendiger gelukkig. Pfoe, dat was wel even stressen, ik was bang dat ze dood zou gaan
Druif_01 schreef:Lisette0 schreef:Ik heb gisteren deze foto gemaakt, katjes mochten even buiten kijken.![]()
[ [url=m/DOGgVh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hetzelfde tuigje voor Pip haha, ook dezelfde kleur, alleen dan met reflecterende strepen erlangs.