Dotje is er nog steeds niet. Maar Diva en Muis zijn zo lief samen.. liggen constant bij elkaar en zitten elkaar heel de dag te wassen. Deden ze voorheen niet eens.
Hier ook slecht nieuws.. met pepper zit het wat ingewikkelder dan gedacht, het abces heeft n hele dikke wand en is moeilijk te behandelen. Ik ga nu naar de DA en dan gaat hij mij voordoen hoe ik haar moet gaan spuiten met penicilline in de hoop dat we haar daarmee kunnen redden
Aah ivy, fijn dat de dames het in ieder geval goed kunnen vinden zonder dotje!
Pepper is weer terug, en ik heb geleerd hoe ik een konijn moet spuiten Om de dag moet ik haar penicilline gaan spuiten 1,5 maand lang.. De enige manier om haar erbovenop te krijgen helaas. En daarnaast kunnen konijnen eigenlijk niet goed tegen penicilline maar mer gewone antibiotica gaan we het abces niet wegkrijgen Hij had er nog aan gedacht de hele plek weg te halen maar dat was te gevaarlijk gezien de plaats waar het zit ... Wat een pech weer
Dankjewel! Ik hoop het ook, maar we gaan ervoor! Gelukkig weet de dierenarts inmiddels dat ik mijn konijnen niet zomaar opgeef! Maar mocht dit niet lukken is het helaas einde oefening