Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
candalisa schreef:aaah ze zal wel denken waar zijn Al mijn speeltjes nou!
[ [url=m/DWLC8E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier gaan we de laatste week in met deze fluffs
KimD schreef:Zijn die pluizen niet allang de 8 weken gepasseerd?Wordt je niet gek in huis met een nest vol Waussies. Ik weet dat een vriendin blij was dat ze met 7 weken konden gaan want die braken de tent en elkaar af.
Wel sporthonden trouwens.
Nicky91 schreef:KimD schreef:Zijn die pluizen niet allang de 8 weken gepasseerd?Wordt je niet gek in huis met een nest vol Waussies. Ik weet dat een vriendin blij was dat ze met 7 weken konden gaan want die braken de tent en elkaar af.
Wel sporthonden trouwens.
Ligt er denk ik een beetje aanMezzy dr fokker liet ze gewoon in de zogeheten wintertuin (met serre) dus die 6 teven konden gewoon lekker ravotten in de tuin en mama kon via binnen over zo'n kinder hekje heen. Die had er dus niet zoveel last van
![]()
Maar kan me voorstellen als ze allemaal in je woonkamer zitten dat je wel gek word
KimD schreef:Zij had er 11 en waren ook buiten en binnen maar ze kunnen natuurlijk niet altijd buiten. Moeders zat altijd boven, die dacht 'Sop het op met die puppy's!'
candalisa schreef:Zijn net 8 weken dus gaan komend weekend weg wij hebben ze gewoon in de kamer rondlopen tis soms druk maar dat weet je as je fokt ik wil ze niet eerder dan 8 weken laten gaan.
cursebreaker schreef:Ja tuurlijk weet je dat als je fokt, at het drukker wordt in huis, maar als je toevallig geluk hebt met mooi weer is er niks mis mee als je daar gebruik van maakt en de pups als ze ouder worden meer tijd buiten geeft. Bij onze fokster zaten ze ook echt niet 24/7 buiten, maar naarmate ze ouder werden was het wel fijn om met goed weer wat meer gebruik te kunnen maken van de tuin. Verder groeiden ze ook gewoon binnenshuis op - zij had er dan 6 - en gingen ze een aantal keren op 'avontuur' met de pups zoals naar de manege, parkje kortbij ontdekken, intratuin.
Arya van ons was ook geen volle 8 weken - zat wel ruim over de 7 weken heen, dat wel, maar nee; niet precies op de 8 weken 'mark'. Kwam gewoon zo uit met ophalen ivm dat we rekening moesten houden ook met Luciën die doordeweeks gewoon moest werken en we dus in een weekend wilde komen. Dus het was idd iets eerder gaan of een week later als de 8 weken ruim gepasseerd waren. Maar de pups waren er idd ook gewoon prima aan toe op het moment dat wij gingen ophalen, anders had de fokster ook eerder nog een hele week eraan geplakt. Denk dat je echt naar de situatie moet kijken en de meeste fokkers kunnen dit wel prima inschatten waar je goed aan doet. Arya is haar 6e nest geweest bv. dus ik vertrouw wel op m'n fokkers inschatting/kennis/ervaring wat dat betreft.
Kiimm_ schreef:Cody is zonder een bitch een eikel, dus ik vind het prima. Leuk zelfs!