Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Absoluut kwalitatief topspul, we gebruiken ze ook na een wandeling in de sneeuw icm BOT jas. Of na een heftige regenbui, even de waterblazer erover en dan de badjas aan. Alle honden hebben hun eigen jas en toekomstige honden krijgen er ook weer een.
kiwiwitje schreef:Hier niet ondanks dat kortharen ook niet heel snel droog zijnMaar die van mij zitten in de auto in een kennel dus de auto blijft redelijk schoon. En anders alleen in de tuin met water spelen.
In de regen wandelen vinden ze niet zo'n succes..
Warboel schreef:Ot heeft ook een badjas. Met konijnenorenMerkte toen we de logeerhonden hadden dat dat wel echt handig was.
De vader van de pups heeft niet superveel haar dus die draagt ook wel truitjes en jasjes enzo. Anders krijgt ie het echt mega koud en wil die niet meer naar buiten enzo. De fokker zei dat Otje ook wel een beetje een koukleum is. Windsprites hebben net als Whippets meestal geen ondervacht dus dan is wat extra warmte wel nodig. Ze hebben over het algemeen ook niet zoveel vet natuurlijk
IMJ schreef:Wat een schatje Robbie!
Op mijn verlanglijst
- badjas
- waterblazer
En over 3 dagen de pup ♡
Warboel schreef:Ik vind het prachtig. Maar weinig vet is ook echt mijn smaak, m'n vriend is ook een lange dunne slungel
![]()
Dit was onze logeerhond vorig jaar, en tevens de tante van de pups, zij is wel een vrij klein teefje.
[ [url=m/24vZEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qR1Xh1.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de trotse paps en mams:
[ [url=m/M0vlQx.jpg]Afbeelding[/url] ]
De mama van de pups (zwarte teefje) en de tante (logeerhond) hebben wel echt wat meer haar dan de reu, maar het lijkt erop dat Otje net zo weinig haar krijgt als d'r vader![]()
Ot is nu wel echt nog chubby![]()
![]()
*ploink* (foto van toen ze net geboren was)
[ [url=m/PfVLik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gitta_ schreef:Oeh, ik was dit topic ook een beetje uit het oog verloren.Ons pupje is gister geboren, althans.. of het ons pupje gaat worden moet nog blijken. We krijgen een reutje toegewezen uit het nest, dit doen ze rond 5/6 weken, als een 'match' - dus we zijn nog niet 100% zeker. Maar we hebben er wel alle vertrouwen in! Het wordt onze tweede whippet, we hebben ook nog een Maine Coon kat en wat we zelf wel bijzonder vinden is dat ze allemaal op de 16e van verschillende maanden zijn geboren.. (It's a sign!
)
Gitta_ schreef:@Skippy01 - Ohh, wie doet nog meer whippets?Ik zie dat jij een leuke Podenco-mix hebt! Daar heb ik ook altijd een zwak hartje voor. Ik vind ze zó leuk.