Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimvicious schreef:Ze is zo cute biggirlknappe Candy!
Hier op de valreep vakantie geboekt! Lekker met Skye naar Luxemburg! Voordeel van een kleine immigrant, rabiës enting had ze natuurlijk al dus vertrekken volgende week dinsdag al haha.
Nog tips om rekening mee te houden? Autoriem gaat mee, bench, voer, flessen water(incl van die portable drinkbak/flessen voor op wandeling), speeltjes, flexilijn, gewone lijn, poepzakjes, PASPOORT(NIET VERGETEN KIM!!!) .... nog handigheidjes die jullie standaard meenemen? Dit is de eerste keer voor mij met hond op vakantie, best spannend!
Op de terugweg gaan we gezellig bij haar fokker langs, ligt toch op de route. Eens kijken hoe het met haar familie is!
Meliaforever schreef:Veel plezier Kim op je vakantie!
Gezellig dat ik mee mag praten, nu zou ik wel het topic door willen lezen, maar dan ben ik volgend jaar nog niet klaar.
Maar ik ben nu wel benieuwd wat voor honden jullie hebben en hoe oud ze zijn?
Ik wil nog even geen foto's openbaar zetten van de pups, maar pb sturen mag altijd voor een foto.
Gisteren was ik daar dus en ze waren alle drie zo leuk, maar ze zijn nog te jong om al een karakter te hebben, dus ik hoop dat ik daar zondag al wat van ga zien. Is toch wel handig om te beetje het karakter te zien. Ik ga daarna namelijk op vakantie, maar ze gaat wel foto's en video's sturen.
kiwiwitje schreef:Ik merk hier al verschil binnen 1 ras met de energielevels..![]()
Boellie is energiek zolang ie iets heel graag wil, anders is het gewoon een sul. Chick heeft meeeeeer dan genoeg energie. Maar is gelukkig wel te ''handelen'' als we even een paar dagen niks kunnen doen. En dan nog zijn ze al tevreden met 2 km per dag.
Djessey lijkt voor nu er een beetje tussen in te gaan zitten.
_Christina schreef:Hebben jullie toevallig ervaringen met (dag)opvang rondom Harderwijk? Bijvoorbeeld Dierenasiel Harderwijk (De Ark), Dierenpension Gerelshoeve of Dierenplezier Hondenopvang? Ik vond ook nog Hondenopvang Zwart, maar die nemen geen HR honden aan. Het asiel zal daar geen probleem mee hebben denk ik, de andere twee misschien. Het staat er niet bij, maar die werken wel met roedels als ik het goed begrijp. Dus ik kan mij voorstellen dat zij misschien ook geen HR honden accepteren.
Galaika schreef:Wauw, die 3 aussies, wat een prachtige honden!![]()
Welkom Welmoed, leuk dat je op zoek bent naar een nieuwe huisgenoot en nog sterkte bij het verlies.
Kiwi, Troy is inderdaad een maand geleden gecastreerd. Hij heeft geen kap moeten dragen en was alleen de dag van de operatie heel moe. Voor de rest niks gemerkt. Grappig om te zien hoe je honden van elkaar verschillen!