Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneeM schreef:DideH schreef:
Hij is nu echt al weken aan het verharen en het blijft maar komen
Als je ziet wat er af is gekomen zou je denken dat hij inmiddels kaal zouden moeten zijn, but noThe hair keeps om coming!
Tipje; hoe meer je kamt (of met zo’n handschoen) erover heen gaat, hoe langer die rui duurt. Beter zoveel mogelijk met rust laten (of even met een vochtige microvezeldoek overheen)
DideH schreef:SimoneeM schreef:Tipje; hoe meer je kamt (of met zo’n handschoen) erover heen gaat, hoe langer die rui duurt. Beter zoveel mogelijk met rust laten (of even met een vochtige microvezeldoek overheen)
Is dat zo ja?heb altijd het idee dat hij anders gewoon overal ad random neerstrooid als een sneeuwwolk als ik het niet eruit kam
LoveUggs schreef:Schrik me net helemaal de tandjes..
Hoor Sammie ineens een raar geluid maken.. Moeilijk te omschrijven in tekst maar als je heel diep in je keel een HHHHH zou doen, lucht door je keel heen jassen.. Alsof je een heftige hoestaanval hebt gehad en op adem moet komen.. En veel zijn lippen aflikken. Nu weer over en ademhaling lijkt normaal maar je zit gelijk op scherp..
Marcella schreef:Ben nu bezig met cattery naam verzinnen, maar inspiratie loos. Als mensen tips ideeën hebben hoor het graag is blauwe Rus stamboom.
Ben alleen benieuwd hoe Blue gaat zijn even zonder Maira. Wil Blue dan gelijk laten steriliseren kan ook da lucht weg trekken.
Blue had even terug ook faalmomentje wilde op het aanrecht springen, maar sprong tegen de rand aan. Dat hoofd ook zo van jouw schuld.
DideH schreef:LoveUggs schreef:Schrik me net helemaal de tandjes..
Hoor Sammie ineens een raar geluid maken.. Moeilijk te omschrijven in tekst maar als je heel diep in je keel een HHHHH zou doen, lucht door je keel heen jassen.. Alsof je een heftige hoestaanval hebt gehad en op adem moet komen.. En veel zijn lippen aflikken. Nu weer over en ademhaling lijkt normaal maar je zit gelijk op scherp..
Dat deed Milo laatst ook! Maar hij klonkt een beetje hoesterig ofzo. Dus had DA gebeld maar die zei: zolang hij niet de hele dag door loopt te hoesten en te niezen dan hoef je niet langs te komen daarvoor.
Houd het wel goed in de gaten, maar hij eet goed, drinkt goed, normale ademhaling, is speels en oogt niet ziek.