Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 17:33

wat een verschil he, ik loop te zweten in mijn winterjas buiten

HouVanUtopia

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:07

Awhh super lief!

Ik ging vandaag voor het eerst in bad terwijl gizmo er was ze snapte er niets van haha over het randje kijken steeds of in de douche gaan staan en via het glas kijken normaal slaapt ze in de middag nu steeds wakker geweest mevrouw ligt nu helemaal in coma

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:09

Haha, dat gaat je hier niet lukken. Scherpe rot wind!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:10

Awh ♡♡

Boris kan steeds dichter bij Rambo komen , Lola ligt veel boven. Zij is de vreemde eend in huis. Afbeelding

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 18:53

Wat een leukerds! Jammer dat lola er niet bij komt liggen

Hier is het ook heerlijk weer!

Ons kind heeft een leuk plekje gebonden achterkant van het kastje is open dus ben haar steeds kwijt ligt ze als een Princess op de was handen of handdoeken

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:11

Oeh die laatste foto! <3

Pink, Noa is 10 maanden bij sterilisatie. Afspraak staat in maart.
Mel is 5 jaar en is in september gesteriliseerd.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:05

Hier nog een paar (slechte kwaliteit helaas) foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:09

Mandyy gaat vast goed komen met de sterilisatie. :)

Oh Yom wat zijn ze lief! <3

Komt zeker goed met die twee van ons samen. :)) Zo verliefd op dat kleine meisje haha.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:09

Laat die kwaliteit maar zitten, ik smelt zo wel genoeg weg! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:47

Ja erg jammer dat Lola het pestdoel is , met snoepjes zijn ze met zijn 3tjes maar Lola op haar hoede en pakt ook geen snoepjes aan.

Awhh Yom wat doe je ons aan :oo

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 23:49

ff lekker klieren O:)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 04:46

Rebecca schreef:
Ja erg jammer dat Lola het pestdoel is , met snoepjes zijn ze met zijn 3tjes maar Lola op haar hoede en pakt ook geen snoepjes aan.

Dat los ik dus op door veel snoepjes rond te strooien, desnoods door de hele woonkamer en gang heen.
Dan zijn ze gefocust op de snoepjes en de bangerik of gepeste heeft dan ook de ruimte om een stuk verderop snoepjes te eten zonder gelijk gepest te worden.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 07:04

Ahh yom wat zijn ze toch leuk!
Dushi bedacht zich vanmorgen om 04.50 dat het een goed moment was om de baasjes wakker te maken :s hopen dat het eenmalig was en ze me morgen wel laat slapen...

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 09:10

Yom heerlijk die foto zou zo zelf een nestje willen

Wij hebben nu voor de 2de keer het deurtje in de kattenbak gisteren ff twijfelen ging ze erin dus helemaal trots snoepje gegeven etc. En nu zit ik op de bank gaat ze ervoor staan miauwd en rent naar mij dus heb haar voorpoot jes erin gezet ging ze erin en meteen poepen dus ze vind het echt eng

Vorige x na 2 dagen klepje eruit gehaald Omdat ze naast de bak ging plassen dacht toen dat het te snel was. Maar ben nu bang dat ze het gewoon niets vind

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 09:39

Hier kan de klep er ook niet in, doen ze alles ernaast.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:17

Owh Yom wat een schattige hummels!

Waarom moet de klep er perse in? Als je poes zo duidelijk maakt het spannend te vinden zou ik de klep er gewoon uit laten.

Ik heb gisteren mijn grijze monsters weer opgehaald, stonken helemaal naar de kater, bah bah :)) Janosh vond het maar niets dat zijn schatje weer mee ging, helemaal toen ze in het mandje ook nog eens zielig begon te mauwen begon hij al bijna reddingspogingen te ondernemen :')
Nu thuis doen de dames alsof ze niet weg geweest zijn, de andere 2 dames moeten wel weer even wennen dat ze thuis zijn, helemaal omdat ze zo stinken :+
Ik ga nu heel hard duimen dat ze wellicht toch stiekem wel gedekt zijn, maar voor de zekerheid staat het huis nu wel vol met hyacinten :))

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 10:19

Ah gut, ik ben zojuist helemaal weggesmolten, kan iemand me weer in elkaar zetten?
Wat ontzettend schattig!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 11:50

Klep hoeft er niet perse in maar wou het gewoon nog x proberen aangezien de bak in mijn woonkamer staat en dit toch wat scheelt met het eruit lopen van de grid

Ze is nu 4 maanden dus hé proberen kan best.....

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:24

Ik veeg elke dag twee keer het grit bij de bak weg. Is wel makkelijker schoonmaken zonder klep! :))

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 12:39

Als je er een matje voor legt kan dat ook een hoop schelen qua uitloop van korrels. :)
Of de kattenbak met de opening naar de muur zetten, wel even opletten dat er genoeg ruimte is om erin en eruit te komen.
Althans, de uitloop zal hetzelfde blijven maar de verspreiding neem je grotendeels weg.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:39

Heb hem er maar weer uitgehaald ze was helemaal raar aan het rond lopen dus zet haar in de bak meteen plassen

Matje is idd wel een idee of omdraaien nog niet aan gedacht thanks!
Ze vind het ook erg leuk om te gaan spelen met de korrels die eruit liggen dus vind ze werkelijk overal haha

Bix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 14:54

Hier ook alle bakken zonder klep, en zelfs één bak zonder kap. Vind natuurlijk soms wel wat grit, maar dat is zo opgeveegd/opgezogen :)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:22

Ik heb een bak met klep, ging na 1 dag al gelijk goed. Hij was toen 9 weken.
Ik vind het wel fijn dat ik een klep heb want zo kijk je niet de bak in en blijft de stank ook een beetje daar :')

Maar voor het grit maakt t denk niks uit. Bij graaft Sammie het vanaf de buitenkant eruit.

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:10

Hier ook een bak met klep. In het begin zonder klep laten wennen en nu ze iets groter is gewoon de klep er langzaam aan voor gedaan en dat was gelijk al geen probleem meer. Ik vind het wel prettiger (ook vooral voor haar) met de klep dicht. Voor het grit heb ik een matje liggen en dat werk heel erg goed!

@yom: wat een schatjes! Echt daar smelt je zo bij weg.

Hier gaat alles verder goed. Pip is heel erg vrolijk en speels en doet volgens mij al dingen die ze eigenlijk niet mag. Wel merk ik dat ze wat last krijgt van de hechtingen en ze wil graag zichzelf weer wassen. Hopelijk mogen morgen de hechtingen eruit en mag ze de kap af, dat zou wel erg prettig zijn (dan loopt ze ook nergens meer tegenaan). Verder doet ze het echt super, ze gaat ook zonder problemen de bench in (alleen als ze te lang in de bench zit gaat ze via de wanden klimmen en hangt ze als het ware aan de bovenkant). Ik ben benieuwd wat de dierenarts morgen zegt!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 18:56

ik heb de kattenbakken in een kast staan, met daaruit een gat gezaagd aan beide kanten. Maar nu heb ik er eindelijk de kattenluikjes in gemaakt die daarvoor bedoeld waren, maar ze snappen het niet... Hoe leer je een kat aan hoe een kattenluikje werkt? Ik heb nu steeds maar het deurtje van de kast open staan, maar zo had ik het niet bedoeld natuurlijk :+
De klep van de bak zelf vonden ze nooit een probleem, maar ik heb al een paar keer met ze voor die kast gezeten om te laten zien hoe dat luikje open gaat... ze moeten er gewoon tegen duwen, maar denken dat er geen ingang meer is ofzo... -O-