Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Het zal inderdaad wel flink wennen zijn voor ze, maar ze mogen nog steeds niet klagen! Ze anders maar flink verwennen met maiskolven overal hangen..
Ik keek gister beetje vreemd op toen ik thuis kwam na werk (rond kwart voor 11). Vriendlief had het deurtje nog niet dicht gedaan. Staken er nog 2 kippenkonten naar buiten. Waren ze daar op stok gegaan ipv binnen. Onder luid protest en geflapper de dames toch een zacht zetje naar binnen gedaan richting hun zusje. Deurtje moet voor de nacht toch echt dicht.
Mafketels lopen nu buiten in de regen. Heb ook maar een bakje eten binnen gezet ipv enkel onder het hok. Nu al een natte bende aan het worden.. bah.. de dames maken zich gelukkig niet druk erom nog..
idinn schreef:Het zal inderdaad wel flink wennen zijn voor ze, maar ze mogen nog steeds niet klagen! Ze anders maar flink verwennen met maiskolven overal hangen..
Ik keek gister beetje vreemd op toen ik thuis kwam na werk (rond kwart voor 11). Vriendlief had het deurtje nog niet dicht gedaan. Staken er nog 2 kippenkonten naar buiten. Waren ze daar op stok gegaan ipv binnen. Onder luid protest en geflapper de dames toch een zacht zetje naar binnen gedaan richting hun zusje. Deurtje moet voor de nacht toch echt dicht.
Mafketels lopen nu buiten in de regen. Heb ook maar een bakje eten binnen gezet ipv enkel onder het hok. Nu al een natte bende aan het worden.. bah.. de dames maken zich gelukkig niet druk erom nog..
Shenavallie schreef:Ik hou mijn hart vast... Ben bang dat ik vijf hanen heb...![]()
Het ene moment denk ik: yes, zou er dan toch een hennetje tussen zitten? Maar dan zie ik ze weer zo goed als allemaal er hetzelfde uitzien. Ze zijn lief hoor, maar ik kan onmogelijk 5 hanen houden. Nog even een paar weken afwachten, dan weet ik het zeker. Wat zouden jullie in dat geval doen? Hier worden al opties voor de plaatselijke Chinees geroepen, maar dat lijkt me toch best moeilijk als je ze hebt zien opgroeien.
idinn schreef:Hier zouden ze de soep in gaan.. ik heb daar niet zoveel moeite mee. Je weet dat ze een mooi leven gehad hebben. Doe je ze weg, heb je geen idee of ze het echt goed gaan hebben.
Hopelijk heb je er toch wat meer hennetjes tussen..
Hier trouwens eigen kippen in de vriezer. En als ze de oven ingaan benoem ik ze gewoon bij naam