Voor het eerst naar een strandje. Maggie vond het GE-WEL-DIG! Echt zo leuk om te zien

Ik lees trouwens wel mee, maar ben niet zo'n goede poster

Maggie mocht wel groot nieuws aankondigen afgelopen week!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eefsel2109 schreef:[ [url=m/hJH54X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor het eerst naar een strandje. Maggie vond het GE-WEL-DIG! Echt zo leuk om te zien
Ik lees trouwens wel mee, maar ben niet zo'n goede poster
Maggie mocht wel groot nieuws aankondigen afgelopen week!
[ [url=m/c7ggHH.jpg]Afbeelding[/url] ]
noox schreef:Ik vind zo rond de 20 graden heerlijk, lekker in de avond met zonsondergang wandelen
Hier een puppy die manktBij de dierenarts geweest en ze voelde een verdikking bij zijn voorpoot dus ik heb pijnstilling gekregen en moet even een paar dagen rustig aan doen. Gelukkig niks in zijn gewrichten.
Helaas gaf hij wel pijn aan toen ze met zijn heupen bezig was, en ze verdenkt dus dat hij wel een (milde) vorm van HD heeft….![]()
Ze zei dat het niet heel ernstig is of zo, maar wel verstandig om rond 1-1.5 jaar even een foto te laten maken om te kijken hoe of wat. Nu gewoon lekker doorgaan met km’s maken en spieren goed op peil houden. Ze vond hem wel al goede beenspieren hebben dus vooral zo doorgaan.
Maar ik baal wel heel erg van dit nieuws. Natuurlijk heeft ze geen foto gemaakt dus het is allemaal niet in steen gegraveerd maar toch een tegenvaller. Sta je dan met je goede gedrag en een puppy uit geteste ouders van een goede fokker bla bla…. Ik hoop dat het allemaal meevalt over een jaartje.
noox schreef:Bedankt voor de reacties, ik heb even contact opgenomen met zijn fokker. Even overleggen wat zij denken dat slim is, sowieso wil ik nu wel graag een foto inderdaad. Dierenarts gaf aan dat ze het pas vanaf 1 jaar goed konden zien, maar online lees ik idd advies om rond een halfjaar ook al een foto te maken.
JesdaJinn schreef:Wat vervelend Noox!
kiwiwitje schreef:noox schreef:Bedankt voor de reacties, ik heb even contact opgenomen met zijn fokker. Even overleggen wat zij denken dat slim is, sowieso wil ik nu wel graag een foto inderdaad. Dierenarts gaf aan dat ze het pas vanaf 1 jaar goed konden zien, maar online lees ik idd advies om rond een halfjaar ook al een foto te maken.
Als er geen HD is, of als je officiele foto’s wil maken dan is dit bij de meeste rassen op 12 maanden.
Maar op t moment dat er problemen zijn kun je altijd een foto maken.. en dan kun je uiteraard ook problemen zien als die er zijn.
https://www.nvfd.nl/Generic/nvfd/SearchTherapist.aspx
Hier kun je een dierfysio vinden.
Wij gaan zelf naar Nanda van velzen. Zij zit in moordrecht en heeft ook heeeel veel ervaring met HD. Ze heeft zelfs met een doodle met HD in “onze hond” gestaan geloof ik.