Ik heb het uiteraard ook zelf op mijn huid gekregen en merkte niks qua irritatie ofzo.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ivermectine, 10ml op 490ml water.
Je moet de cavia er compleet mee doordrenken zodat het goed op de huid komt (met een sponsje) en dan aan de lucht laten drogen.
beert schreef:Lor, wat een mooie uitbreiding van het hok!! Een zeugje *kan* vruchtbaar zijn vanaf 4 weken, maar het hoeft niet, evenals voor een beertje. Een zeugje is ook om de 16 dagen bronstig ongeveer dus ze zijn ook niet constant vruchtbaar.
Het is zeker goed om in de gaten te houden, maar hopelijk valt het mee.
DubbelDun schreef:@lor1_1984: als je er zoveel hebt is het handig om gewon zakken van 25 kilo te kopen, net als gewone balen hooi de je ook voor paarden hebt.
Dat is het eerste verdiend
amy_leftover schreef:Wat een ruimte lor1!
Ik koop ook groot in, heb die grote balen hooi van de welkoop iddgebruik dat om te eten en voor over de bodembedekking.
Vanuit de fokker had ik een 25 kg zak met stropellets, maar weet niet goed of ik ze daar op wil houden... lijkt me toch niet zo lekker aan de pootjes (vandaar die laag hooi erover dus)
Maar ik hoop voor je dat je straks niet met 10 beren zit
lor1_1984 schreef:Pfoe, dat zou wel schelen dan.
Ze waren 5 weken en 2-3 dagen toen ik ze ophaalde.
De één zegt alleen dat de kans groot is dat ze drachtig zijn, de volgende dat de kans groot is maar ze dan vaak 1-2 jongen krijgen en jij zegt weer dat de kans klein is.
lor1_1984 schreef:amy_leftover schreef:Wat een ruimte lor1!
Ik koop ook groot in, heb die grote balen hooi van de welkoop iddgebruik dat om te eten en voor over de bodembedekking.
Vanuit de fokker had ik een 25 kg zak met stropellets, maar weet niet goed of ik ze daar op wil houden... lijkt me toch niet zo lekker aan de pootjes (vandaar die laag hooi erover dus)
Maar ik hoop voor je dat je straks niet met 10 beren zit
Ik hoop het ook niet.
Heb het liefst geen jonkies maar als dan 2 of 4 beren en verder zeugjes of alleen zeugjes.
Stropellets..
Zijn dat die staafjes?
Want die lijken me idd niet fijn aan de voetjes, net zoals corbo.
lor1_1984 schreef:Pfoe, dat zou wel schelen dan.
Ze waren 5 weken en 2-3 dagen toen ik ze ophaalde.
De één zegt alleen dat de kans groot is dat ze drachtig zijn, de volgende dat de kans groot is maar ze dan vaak 1-2 jongen krijgen en jij zegt weer dat de kans klein is.