Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zorry schreef:Ik bedoelde inderdaad of we haar nu wel gaan laten dekken . Keuze reu is wel zeker.
Pups zouden dan begin november geworden worden en eind dec weg mogen. Op zich maakt het voor ons niet heel veel uit wanneer ze komen aangezien we al genoeg geïnteresseerde hebben voor deze teef, ook blijven er een aantal pups in eigendom maar niet bij ons.
Punt is alleen dat mijn vriend 3 sept een grote klus gaat beginnen die hij niet later mag starten en met een beetje pech uitgaande van vorige keer zal ze rond 3/4 sept gedekt moeten worden . Hoogte punt is bij haar meestal pas op dag 19/20.
kiwiwitje schreef:Zorry schreef:Ik bedoelde inderdaad of we haar nu wel gaan laten dekken . Keuze reu is wel zeker.
Pups zouden dan begin november geworden worden en eind dec weg mogen. Op zich maakt het voor ons niet heel veel uit wanneer ze komen aangezien we al genoeg geïnteresseerde hebben voor deze teef, ook blijven er een aantal pups in eigendom maar niet bij ons.
Punt is alleen dat mijn vriend 3 sept een grote klus gaat beginnen die hij niet later mag starten en met een beetje pech uitgaande van vorige keer zal ze rond 3/4 sept gedekt moeten worden . Hoogte punt is bij haar meestal pas op dag 19/20.
Lastig. En dan zit je natuurlijk met de hondjes thuis ook nog. En de kindjes(je had kindjes toch?)
kiwiwitje schreef:Zorry schreef:Wat ook nog mee speelt is dat de teef nu 7 is normaal om de 10 maanden loops is dus bij volgende loopsheid waarschijnlijk al 8 is.
Verzenden van sperma geen optie? En dan KI doen?
Zorry schreef:Haha laten we zeggen dat al mijn vrienden in de hondenwereld zitten. Vanavond als mijn vriend thuis is maar is alles door spreken en kijken hoe we het kunnen gaan regelen.
Ik hou gelukkig van auto rijden , dus misschien dan toch maar kijken of ik iemand kan regelen die mee wil en dat ik dan ga.
kiwiwitje schreef:Wanneer zijn de shows?
Heb je ook al nieuws over het nest wat je hoopte? Ondanks dat de reu overleden is?
Zorry, kan het dat jullie website nog steeds weinig zin heeft?