Yom, heb je al een voorkeur voor welk kitten je zelf gaat houden?
Ben de laatste tijd veel op MP aan het rondneuzen, schrik soms toch wel van de prijzen die ze vragen/worden geboden, en er staan ook veel waarschuwingen tussen van gedupeerden. Wist niet dat dit zo speelde binnen het kattenwereldje.
Dat witte mandje is erg leuk Ruby! Helaas woon je niet in de buurt.
Mandy, wat heb je toch mooie meiden! En ook mooie plaatjes van de autist van Nachtlampje
HVU, zonde van je lamp zeg
Zwaai naar de rest!
Bix
Geplaatst: 03-01-16 22:48
P.s. Weet niet of ze strijk/plakletters hebben bij de Action. Wel een soort van scrapbooken en katten, gemaakt van MDF. Die zou je kunnen beplakken, zoals ik heb gedaan op de achterwand waar onze krabpaal staat (zie foto ergens eerder in dit topic). Ziet er superleuk uit en is zo gemaakt! Ligt bij al het knutselmateriaal.
Yom
Geplaatst: 03-01-16 22:53
we neigen het meeste naar Ivy maar gelukkig hebben we nog wel even bedenktijd
Ja de prijzen lopen altijd wel uiteen en dan heb je vaak ook nog kittens van 8 weken
hier wel een hogere prijs maar dan wel 13 weken, 2x geent, gechipt en geteste ouders
Ik vind het goed dat ze in België niet eens verkocht mogen worden zonder dat ze geënt en gechipt zijn met 13 weken
Net ff gizmo weer gewogen ze is nu 4 maanden en 2 kilo zijn veranderd met tijden van eten geven gaat veel beter ze wil graag hele dag door wat hebben staan dus geven nu maar 3x eten en eet ze veel beter. Met 4x liet ze erg veel staan steeds dus ben blij dat ze nu wel genoeg eet
HouVanUtopia
Geplaatst: 04-01-16 12:08
Ik moet echt me huis gaan poetsen maar zo wil je toch niet opstaan
De eerste eigenaar zit verkeerd, maar dit stel ook Je schaft toch geen kat aan als je geen geld hebt voor een operatie?
Yom
Geplaatst: 04-01-16 20:18
wie weet wat zo'n operatie kost en ik denk dat je dat eerder doet als je de kat al jaren hebt en het echt je maatje is. Maar ik zou me ook zwaar bedonderd voelen nu en niet weten of ik het zou doen (maar ik zou terug rijden, aanbellen en de kat weer naar binnen sturen denk ik)
Oeff ik zou me ook flink bedonderd voelen.. ik hoop dat hij een goed huisje vind.
Mandyy hoe oudt zijn die van jou als ze gesteriliseerd worden?
Hebben jullie je katten/poezen ook verzekerd?
Dana is er eindelijk! Onze kater moet echt aan haar wennen en maakte haar eerst bang en viel haar aan. Inmiddels likt hij haar. En spelen ze samen, maar als ze te ver gaat dan zet hij haar op haar plek. Merkt wel dat hij echt even moet wennen, maar nu de derde dag is het al iets beter.
Ze is zo lief, speels en beetje brutaal soms. Ze doet het echt heel goed! Vanaf dat ze binnen kwam was ze al op haar plekje leek het wel. Soms een beetje schrikkerig nog maar wel direct spelen, alles ontdekken en een knuffelkontje.
Vond ze net samen slapend op bed. Zo lief!
Yom
Geplaatst: 05-01-16 17:28
ach dat gaat vast helemaal goedkomen met die 2
Maanlicht
Geplaatst: 05-01-16 17:28
Ahh schattig! Je kater lijkt qua vachtpatroon heel erg op de kater van mijn ouders, moest echt even twee keer kijken.
Aangezien we hier bijna vastvriezen hebben de katten ook besloten binnen te blijven. Milou kwam vanochtend met een dikke staart, haren recht omhoog en luid mauwend weer binnen, ze vond het te koud