Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Odin schreef:LhinnOlijf schreef:En begin maart de Crufts weer fanatiek volgen, 4 dagen lang wordt er agility uitgezonden
Ik ga het live bekijken van donderdag t/m zaterdag, samen met een vriendin en vriend.
Hhilde schreef:Machie schreef:Bij wie Hilde?
Zegt mij echt helemaal niks haha
Van Hondenschool de Laar in BemmelZe traint heel positief en heeft oa pas een boekje uitgebracht, 'Luisteren is leuk!'. Heel inspirerend voor mij omdat haar manier van drukvrij trainen me erg aanstaat
mandje schreef:@ lhinn waar word het uitgezonden? Kende het hele evenement niet eens. lijkt me echt mooi.
LhinnOlijf schreef:MyWishMax schreef:LhinnOlijf, ik wilde nog even zeggen dat ik met oa jouw uitgebreide tips Tay het volgen echt netjes gaat doen. Kleine stukjes nog en eerst hand op heup, maar na een paar passen kan ik die laten zakken en verandert hij niet meer! Nouja, nu weet ik het ff nietHij loopt wel met meer energie als ik onder de hand volg, maar dat zal ook een kwestie van wennen zijn. Onder de hand was het in begin ook maar braaf lopen, ipv spetteren. Máár het gaat echt goed!
Dus dank je wel!
Super! Hihi, gek gevoel hè als alles opeens samenvalt? Dat je nog denkt dat het minder is... Terwijl iedereen je bijna jaloers aankijkt omdat het er super uit ziet![]()
Heb je toevallig een filmpje? Ik ben heeeuuuulll nieuwsgierig nu![]()
Moeten jullie uiteindelijk ook samen achteruit lopen? En als tip, probeer hem ook rechts te leren volgen. Hoeft niet spetterend, maar wel om (deels) te voorkomen dat hij zijn spieren scheef belast.