Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kiimm_ schreef:Wat heftig Marlis. Ja, mensen kijken. Dat zie ik ook gebeuren bij mijn buurvrouw met een driepoot. Ik denk dat wat anderen zouden denken, hoe lastig ook, van je af moet zetten. Jij kiest niet voor deze pech en wilt het beste voor je hondjes. Als mensen het zo bijzonder vinden kunnen ze er naar vragen, verder zou je het lekker van je af moeten zetten. Nogmaals: Ik heb makkelijk praten, het is heel lastig. Veel succes met je keuze
JesdaJinn schreef:Wat stoppen jullie allemaal in de kong?
Hele tijd de kong niet meer gebruikt maar sinds enkele dagen geef ik de kong weer af en toe. Nu stop ik er alleen maar leverpastei in en brokjes, maar wel es een keer wat anders maar heb werkelijk geen idee wat er in kan.
Ik wil niet van die vullingen kopen want die vind ik echt achterlijk duur.
Kiimm_ schreef:Het lijkt er op dat we weer een pech periode ingaan met Cody. Vanavond is hij ineens veel aan zijn pootje aan het likken, nagelbed ziet er ontstoken uit. Uiteraard gebeurd dit weer in het weekend.. Iemand tips hoe hier mee om te gaan?
Kiimm_ schreef:Het lijkt er op dat we weer een pech periode ingaan met Cody. Vanavond is hij ineens veel aan zijn pootje aan het likken, nagelbed ziet er ontstoken uit. Uiteraard gebeurd dit weer in het weekend.. Iemand tips hoe hier mee om te gaan?