Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Lotgering komt er hier nooit meer in.. Denk dat ik dat al wel eens toegelicht heb.. Maar dat kwam hier gewoon al bedorven aan, kapotte verpakkingen, grotendeels ontdooid en allemaal door elkaar heen gelopen. Tel daar de meest geweldige klantenservice ooit bij op en nee, nooit meer.
kiwiwitje schreef:Hier wel een drama gehad met brokken. Dus ik blijf het er bij voeren.
Lotgering was hier echt drama. Heb hier op de zaak een week lang rottend voer binnen gehad voordat ze het kwamen ophalen na veel ellende. Nee geen goede ervaring met lotgering en met de klantenservice. Daarnaast zijn er genoeg negatieve dingen over lotgering zelf te vinden over het bedrijf. Dat wil ik ook niet steunen. Hier doen ze het goed op Kivo. Mooi vlees, ruikt goed en er is niks wat ze weigeren terwijl dat van andere merken wel het geval is. Dus ik ben tevreden.
kiwiwitje schreef:Geen stukken zoals bij lotgering. Maar dat hoeft voor mij niet. Het is hier in iedergeval zeker geen vette pulp die je niet van je handen af krijgt..Gewoon onder de kraan, drupje zeep en klaar.