Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimley schreef:Ik vind aga's ook irritant![]()
De halsbanden zijn aanwezig inderdaad, soms
nienke555 schreef:Cayenne schreef:...
Jungles, Catharina's zijn ook superleuk! Die zou ik ook absoluut overwegen. Hele rustige vogels die net als valkparkieten erg vergevingsgezind zijn.
Dat kan ik zeker beamen! De enige keer dat ik ze echt heb horen 'schreeuwen' was toen ze naar de dierenarts moesten
Vanillia schreef:Fijn dat dat allemaal is gelukt Kimley!
Kun je eigenlijk aan volwassen vogels zien of ze in het verleden kruipersziekte hebben gehad? Ik heb 1 grasparkiet in mijn volière met een erg korte staart en ben nu een beetje bang dat die misschien toch wat onder de leden heeft gehad. Maakt voor nu niet uit, maar zou van het voorjaar graag wat nestkastjes ophangen.
Vanillia schreef:He wat oliebol Kim. Hoop dat de vogelarts nog iets voor Snoopy kan betekenen.
[ Video ]
Heb even geen duidelijke foto helaas. Het is de turquoise met witte vogel die op de voertrechter aan de linkerkant zit.
Kiimm_ schreef:Ik weet niet meer wat te doen hoor. Al 6 maanden met Snoopy bezig. Nu leek ze eindelijk beter, controleren we vandaag, krabt ze weer de boel kapotMorgen de vogelarts weer bellen, maar ik ga steeds meer twijfelen of het wel goed komt..
Cayenne schreef:nienke555 schreef:Dat kan ik zeker beamen! De enige keer dat ik ze echt heb horen 'schreeuwen' was toen ze naar de dierenarts moesten![]()
De laatste keer dat Mango naar de dierenarts moest, namen ze hem even apart om te prikken.
Hij gilde als een speenvarken, ZO zieligEn ik hoorde hem 50 verderop ook nog.
Daarna was hij 2 dagen echt heel zielig en boos op ons
Vanillia schreef:Ja ze vliegt wel gewoon, eet goed, doet gewoon met de rest mee. Ik heb geen idee of de staart altijd zo is eigenlijk.. Ik weet eigenlijk niks van haar, behalve dat er dit jaar wel mee gekweekt is. Ze is 1 van de 4 parkietjes die ik heb overgenomen van iemand op Facebook die nogal omhoog zat.