Je kunt ook op amivedi.nl een berichtje plaatsen met foto's.
Lady24
Geplaatst: 08-09-16 12:23
Ik heb in elk geval op Facebook al een oproep gezet, zal in de loop van de dagen eens kijken voor konijnen opvang. Er zit hier in de buurt geen asiel volgens mij..
Mijn konijn (als kind zijnde) was ook eens ontsnapt maar wr vonden m niet ver van ons vamdaan in de bosjes/heg verstopt. Wellicht heb je die ook rondom?
Marloez
Geplaatst: 08-09-16 13:19
Veel succes ik hoop dat je haar gauw vindt.
Heggen en struiken zijn inderdaad de meest geliefde schuilplaatsen voor konijnen.
Hier in de buurt lopen trouwens al een paar dagen konijntjes rond.. Ontsnapt bij een soort dieren weitje en daar zitten ze ook vaak naast. Ik denk wel dat ze het weten maar zal het voor de zekerheid eens navragen als ik er iemand zie lopen.
Jeetje, wat rot.. Het halfwildje toch? Ik weet niet hoe warm het bij jou is, maar misschien kun je vanavond met een bakje voer, beetje schudden, een rondje lopen?
Misschien dat ze dan wat actiever wordt inderdaad, ik ben alleen zo bang dat ze aangereden is want rondom is best veel verkeer.. ik durf alleen de wegen niet te gaan checken.
MissFloorx
Geplaatst: 08-09-16 18:43
.
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 07-05-20 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Jeetje Ivy wat schrikken... hoop dat ze weer gevonden word. Hoe heeft ze kunnen ontsnappen?
Wat een mooierd MissFloor Gaat straks de ander Pip heten?
Lady24
Geplaatst: 08-09-16 18:57
Omdat we verhuisd zijn en nog geen optimaal verblijf hadden, en ze toch al zo goed in ontsnappen is.. ergens een gaatje in de tuin en ze is weg. Stom, eigen schuld, maar het is gewoon rot..
Wat is woezel een schatje!
MissFloorx
Geplaatst: 08-09-16 19:05
Nee want heb thuis al een pip zitten , vandaar dat deze nu Woezel heet. Die andere moet ik nog goed over na gaan denken hoe die gaat heten.
Jeetje Ivy wat rot,geef het ook even door bij de dierenambulance. is ze helemaal wildkkeur bruin? zorg dat ze weer terug bij het hok kan komen. bij mij is ook wel eens een half wildje ontsnapt,maar die kwam 'savonds terug naar het hok.
Ja ze is helemaal wildkleur bruin, bij de flanken is ze iets grijs. Ga vanavond nog een rondje doen met een bakje voer. Ze kan niet bij/in het hok komen maar wel in de tuin. Goed te horen dat jouw konijntje terug kwam!
Geen succes helaas.. Heb ook maar beperkt zoekruimte, we wonen in een wijk en kan moeilijk alle tuinen doorzoeken.. t is hier gewoon niet te doen. Moet echt geluk hebben dat ze ergens in een tuin zit en dat iemand haar aanmeld..