Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 22:44

Meet Cookie! Nu 5 weekjes, dus blijft nog een tijdje bij mams.

Afbeelding

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 22:47

Awwhhhh <3 omg ik smelt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:02

Ah te lief!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:07

Wat een lieftie, daar heb ik er ook 2 van :D

Bix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:11

Bedankt voor de leuke reacties!

Vind jouw mini's ook superschattig Yom! :)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:35

Ja die zijn ook geweldig, ik kijk ze gewoon ouder zodat ze lekker rondhobbelen hier

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 23:49

wat een schattig leuk kitten Bix, gefeli

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 02:28

Ahw superleuk die coockie! <3
Ik zou graag nog een kitten willen helaas denkt vriendlief er nog altijd anders over.. :(

Ik las op internet dat katten die hun mondje aflikken gespannen zijn. Ik dacht dst ze dit deed omdat ze lekkers wilde krijgen of denkt te krijgen!

Wat denken jullie?

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:04

Wat een schatje zeg! Nog even wachten en kan je lekker kroelen

Onze kat doet het ook wel eens maar alleen als ik een lekker stukje vlees openmaakt!

Vanochtend heeft m'n draak onze glazen lamp kapot gesprongen helaas
Ze wou in de plant springen die ze al ver uitelkaar heeft getrapt dus sate prikkers in gezet nu sprong ze daarop en schrok zo tegen de lamp aan geloof dat ze het nu niet meer zal doen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 13:24

Denk dat ze daar wel van geleerd heeft! Zonde van de lamp!

Heb Noa net gewogen, al bijna 4 kilo!

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:17

Aaaah wat een lief rood kittentje zie ik voorbij komen <3

Nog iemand die een leuk wit mandje zoekt??

Afbeelding

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:54

Amable schreef:
Nachtlampje schreef:
Wij hebben een nakomeling van Janosh. Is een zeeeeeer leuke lieve kat, maar heeft wel veel autistische trekken. :+

Wat voor trekjes dan? En heb je misschien een foto? Ben wel benieuwd :)

Wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij is ongelooflijk slim. Hij kan heel goed verbanden leggen, weet haarfijn wanneer we weg gaan en dan kruipt hij in de tas, zelfs als we nog nieteens begonnen zijn met inpakken.
Hij weet dat het laserstipje uit onze hand komt en pakt dan ook gelijk je hand, net zoals hij snapt dat het wiebelige touwtje komt doordat jij met het stokje zwaait.

Wanneer onze wekker gaat, wacht hij eerst 10 minuten om te horen of hij dan nog een keer gaat. Als hij nog een keer gaat, weet hij dat we snoozen en stoort hij ons niet. Als hij niet opnieuw gaat komt hij op bed om te knuffelen, want dan zijn we wakker.
Hij kan aan de lijn meelopen als een hond, kletst je de oren van je kop en begrijpt enorm veel commando's en woorden.

Hij is echter enorm snel verstoord, als een vrachtwagen te luid langsrijdt kijkt hij je verstoord aan dat het jouw schuld is :+. Hij is ook enorm snel beledigd, gaat altijd buiten je bereik liggen, kan heel gestoord urenlang mauwen, is bizar snel afgeleid (als er te luid geluid is wil hij niet meer op schoot).
Als je het over hem hebt weet hij dat en voelt hij zich ongemakkelijk, 1 vd foto's heb ik net gemaakt en dan is hij heeel snel weg omdat hij weet dat er iets van hem verwacht wordt.

Maar hij is wel heel erg lief :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:11

Wat een schatje!

Mario weegt al 3,5 kilo! En dat met 7 maanden :wow: !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 16:14

Nachtlampje wat een knapperd :D

Boris met bijna 5 maanden zou volgens mijn weegschaal 2,5 kilo zijn := , geloof ik niet haha

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:03

Dushi weegt 4,2 kg met bijna 8 maanden!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:13

Noa bijna 4 kilo met net 8 maanden.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:15

Net foto's gemaakt. :)

Afbeelding

Afbeelding

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:28

haha die laat die strik wel heel braaf zitten

Ik zou graag eens een MC fokker naar de kittens willen laten kijken. Ik ben niet echt bekend met de kleuren dus even laten kijken wat de kleuren nou precies zijn en wat de fokker het mooiste kitten vindt qua profiel.

Maar ja ik ken geen mc fokker die naar een stamboomloos nestje komt kijken |(

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:29

Dat lijkt zo. O:)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:32

haha een net-op-het-juiste-moment-foto dus :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 17:43

Wel enorm schattig <3

Heb voer van de volwassenen verstopt , als de dames willen dan gaan ze wel op de voerplek zitten. En Boris baalt _O- , rent paar keer langs de plekken en mauwen van vrouw ik wil grote brokjes. Nee jongeman eet je eigen bak gewoon leeg , jij hebt nog baby brokjes. Hij vind zichzelf heeel wat :roll:

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:00

Nachtlampje schreef:
Wat foto's:

[ [url=m/lYUuZ6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/FlPF4T.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mV16ug.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is ongelooflijk slim. Hij kan heel goed verbanden leggen, weet haarfijn wanneer we weg gaan en dan kruipt hij in de tas, zelfs als we nog nieteens begonnen zijn met inpakken.
Hij weet dat het laserstipje uit onze hand komt en pakt dan ook gelijk je hand, net zoals hij snapt dat het wiebelige touwtje komt doordat jij met het stokje zwaait.

Wanneer onze wekker gaat, wacht hij eerst 10 minuten om te horen of hij dan nog een keer gaat. Als hij nog een keer gaat, weet hij dat we snoozen en stoort hij ons niet. Als hij niet opnieuw gaat komt hij op bed om te knuffelen, want dan zijn we wakker.
Hij kan aan de lijn meelopen als een hond, kletst je de oren van je kop en begrijpt enorm veel commando's en woorden.

Hij is echter enorm snel verstoord, als een vrachtwagen te luid langsrijdt kijkt hij je verstoord aan dat het jouw schuld is :+. Hij is ook enorm snel beledigd, gaat altijd buiten je bereik liggen, kan heel gestoord urenlang mauwen, is bizar snel afgeleid (als er te luid geluid is wil hij niet meer op schoot).
Als je het over hem hebt weet hij dat en voelt hij zich ongemakkelijk, 1 vd foto's heb ik net gemaakt en dan is hij heeel snel weg omdat hij weet dat er iets van hem verwacht wordt.

Maar hij is wel heel erg lief :D

Hij is erg knap <3
En ik moet zeggen dat wat je over hem schrijft me wel erg aanspreekt :) klinkt als een enorm leuke kat met karakter :)

Anushka was boos op haar date, ze heeft een hoekje in de kamer waar ze graag zit en dat vond Marcel natuurlijk lekker ruiken, dus die was daar gaan zitten. Anush boos, dat is háár plekje _-:( over autisme gesproken, ze lijkt Sheldon wel, haha.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:01

Ik ga op zoek naar een nieuw fruitkistje om tzt weer te gebruiken bij het maken van leuke kitten foto's.

Ik wil er een baby blauw verven met die deco verf vd action. Maar hebben ze daar misschien ook leuke teksten die je op hout kunt plakken (van die wrijfletters oid)?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:01

hoe is het daten verlopen Amable?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:16

De krolsheid lijkt niet heel goed door te zetten, dames zijn wel krols, maar niet voldoende om zich te laten dekken. Heren zitten momenteel wel de hele dag bij de dames. Gisteren nacht heeft Marcel wel apart van Anushka gezeten omdat ze boos werd over het gebrek aan respect voor "haar spot" :') zo ken ik haar zeg maar ;) kiska heeft het erg gezellig met Janosh, maar ze hebben nog geen dekking gezien. Vanavond ga ik weer een nieuwe update krijgen, dus erg benieuwd naar de berichten van vandaag!