KimD schreef:Bo_Y schreef:Wij hebben dit hekje van trixie voor de trap staan.
[ [url=m/ErVvfI.png]Afbeelding[/url] ]
Belonen is echt even zoeken. Gelukkig vind senna het prima om op haar brokjes te worden beloond of met speelgoed. Die mag ook niets anders ivm allergien. We moeten binnenkort gaan testen of ze ook andere dingen verdraagt dan het hypoallerfene voer. Hoop het wel. Dit is best sneu. En lastig een puber aus trainen op saaie brokjes.
Is voor jouw hond een speeltje geen optie? Dan kun je afwisselen.
Ja een speeltje werkt ook heel goed. Ik heb konijnen van agylitytoys.
Geen geblaf, geen gejank en geen paniek. Hij ging op de bank liggen en lekker slapen. Hij kwam pas van de bank af toen ik weer thuis kwam. Toen heb ik even gejankt van geluk. Nooit hadden we kunnen en durven dromen dat hij ooit zo goed alleen zou kunnen zijn. 3 jaar lang stress en paniek bij je hondje, oppas regelen en volledig aanpassen aan de hond gaf ons soms grijze haren. Het is echt een last van onze schouders. Ik denk ook dat het voor Vidar een hele opluchting is dat hij zich zo fijn voelt tijdens het alleen zijn. We zitten inmiddels op 1 uur alleen zijn en dat is echt al mega lang voor zijn doen. Dus dat gaan we langzaam uitbouwen! Ik kan iedereen Nina van Tilbeurgh aanraden.

Dit is de 70x52x52cm. Onze honden tot 16,5kg passen er prima in. Nil is een stuk hoger dan deze benches maar qua liggen en ruimte kan het prima.