Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik vind namen geven ook zo persoonlijk. Zo vind ik alle namen op het lijstje van Zonnebloem al eigenlijk niksMaar genoeg mensen die Dundy (ook nog eens verkeerd gespeld per ongeluk
) of Dexter vreselijk zullen vinden. Dikke prima
![]()
Mooi hoor CB! Ik blijf Arya altijd een beetje pup vinden![]()
Wat goed Kim!!'mijn' teef was gedekt maar heeft een ongeluk gehad... Die is niet meer drachtig. Sowieso geen pup voor mij in 2021 dus maar wie weet in 2022. Ik was toevallig in de buurt van de fokker deze paar dagen dus vandaag ga ik even langs om kennis te maken met hem en zijn honden en als het mee zit om Dexter te trainen
![]()
(Ik probeerde foto's toe te voegen maar m'n bereik is te slecht, die houden jullie tegoed)
CupCakes_ schreef:Hebben hier mensen ervaring met andere verkooppunten voor kvv die thuis bezorgen? Degene waar wij nu altijd bestellen, daar kunnen we ècht niet van op aan. Elke maand is het wel gezeur.. En de service die ze bieden komen ze gewoon weg niet na. Super irritant.
Dus tijd om een andere op te zoeken.
CupCakes_ schreef:Hebben hier mensen ervaring met andere verkooppunten voor kvv die thuis bezorgen? Degene waar wij nu altijd bestellen, daar kunnen we ècht niet van op aan. Elke maand is het wel gezeur.. En de service die ze bieden komen ze gewoon weg niet na. Super irritant.
Dus tijd om een andere op te zoeken.
Lugea schreef:Wat heftig Marlis, zeker dat je dat twee keer mee moet maken. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, dus kan je niet erg goed adviseren wat te doen. Bij mij zou de keuze er vanaf hangen hoe waardig het leven van de hond nog is met drie poten, maar dat blijft een gok natuurlijk. Dat zal ook per hond verschillen denk ik. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
fannetje schreef:Marlis, ik denk dat je idd geen keus hebt, mits hij verder schoon lijkt. Maar zou ook een foto van de borstkas laten maken, want neem aan dat de echo van de buik(lever) is?
Maar wel heftig hoor, je zou bijna denken dat er externe factoren zijn die er invloed op hebben.
Snap je twijfel hoor, weer een 3 poter en je krijgt idd geen garantie.
xLaraaj schreef:Pff wat K*T Marlis! Wat zegt jouw gevoel?
In het algemeen is het voor kleinere hondjes wel makkelijker aanpassen als voor grotere honden.. Maar blijft natuurlijk een super vervelende situatie!
_Christina schreef:Ze redden zich vaak prima op drie poten. Hier in de wijk loopt er ook eentje op drie poten en die is al 19 jaar oud en loopt gerust nog een paar kilometer. Ik weet niet wat hij precies is, formaatje chihuahua maar net wat langere poten. Die mist ook een achterpoot.