Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Gezien, en beantwoord![]()
Wij gaan morgen eind van de middag titeren met de honden. Boellie en Chicka hoeven eigenlijk pas mei volgend jaar. Maar ik hooooop. stiekem. dat ze allemaal gelijk voor 3 jr afgetekend worden![]()
Al ben ik vooral heel benieuwd wat de waardes van Boellie en Chicka zijn gaan doen. Want die hadden geen mega hoge waardes
Boellie:
Hepatitis: 3
Parvo: 6
Distemper: 3
Chicka
Hepatitis: 3
Parvo: 5
Distemper: 4
Met 3 mogen ze gewoon 3 jr afgetekend worden maar ben benieuwd hoe t nu staat.
Djessey stond na 3 x titeren, 1x dhp en controle titer op:
Hepatitis: 6
Parvo: 5
Distemper: 6
ze was toen 16 weken ongeveer.
Wij gaan binnenkort ook weer, hoeven ook pas volgend jaar, maar met een nest in het vooruitzicht heb ik het liever te vroeg dan te laat op orde.
Ik hoop eigenlijk dat er een Rapid binnen een straal van 100km komt.
Skippy01 schreef:@jeanine yeah!![]()
@denies Mera lijkt nog steeds mini naast Bodhi zeg, ook al is ze al 'groot'
xDenies schreef:Skippy01 schreef:@jeanine yeah!![]()
@denies Mera lijkt nog steeds mini naast Bodhi zeg, ook al is ze al 'groot'
Ja, haha, maar Bodhi is ook een beer van 22kilo en dan komt Mera met haar net 16kilo aan haha. Ik noem haar ook mijn miniatuur Border Collie hahaha. Ze is zelfs iets kleiner als Lupa. Toch denk ik dat zij nog wel een beetje aan t groeien is op een bepaalde manier.
Gefeliciteerd Jeanine!
IMJ schreef:Ik kon het vandaag ook niet bijhouden maar die teckel...wat fijn dat het jullie eerste keus al was!
Ook ik geniet van alle foto's en lees alles bij. Titeren is ookk iets wat ik bij mijn DA ga aankaarten.
KimD schreef:xDenies schreef:
Ja, haha, maar Bodhi is ook een beer van 22kilo en dan komt Mera met haar net 16kilo aan haha. Ik noem haar ook mijn miniatuur Border Collie hahaha. Ze is zelfs iets kleiner als Lupa. Toch denk ik dat zij nog wel een beetje aan t groeien is op een bepaalde manier.
Gefeliciteerd Jeanine!
Mera is zelfs nog vrij 'zwaar'.Bodhi is helemaal de 'uitzondering', net als Guinness. Ze vallen nog binnen de richtlijnen maar het is veel minder gewenst. Mera zit (bijna) aan de bovenkant van die richtlijn.
Je kunt beter Bodhi bestempelen als Riesen-Border, haha!
Ze is nu ook loops geweest, dus veel komt er niet meer bij.
Zoe_97 schreef:KimD schreef:
Mera is zelfs nog vrij 'zwaar'.Bodhi is helemaal de 'uitzondering', net als Guinness. Ze vallen nog binnen de richtlijnen maar het is veel minder gewenst. Mera zit (bijna) aan de bovenkant van die richtlijn.
Je kunt beter Bodhi bestempelen als Riesen-Border, haha!
Ze is nu ook loops geweest, dus veel komt er niet meer bij.
Binnen de showlijnen normaal hoor hahahah. Mijn reuen zijn allemaal 20+ kilo. Rocky 21, coop 22 en kenai 23 kg :p
Teefjes hier. Daeva (ik geen echte showlijn) 17 kg en Aelynn 19 kg.![]()
Fijn jeannine dat je je eerste keus hebt! Geniet er nu maar van!
KimD schreef:Zoe_97 schreef:Binnen de showlijnen normaal hoor hahahah. Mijn reuen zijn allemaal 20+ kilo. Rocky 21, coop 22 en kenai 23 kg :p
Teefjes hier. Daeva (ik geen echte showlijn) 17 kg en Aelynn 19 kg.![]()
Fijn jeannine dat je je eerste keus hebt! Geniet er nu maar van!
Maar die heeft Denise niet, tenminste, als ik me dat goed herinner.
In de werklijnen is alles boven de 18kg al groot en zwaar. Meeste zitten rond de 11-13kg.