Aan de achterkant is dus een deel open. Zo kunnen ze ook nog naar buiten kijken via de achterruit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fannetje schreef:Waarom raad ze het nu af? Je weet toch nu niet of de entingen zijn aangeslagen? Of zegt ze, nu enten en over 4 weken titeren?
Kim, ziet er mooi uit, maar hoe groot is die nu? Staat op de achterbank of zo (of iig waard e achterbank hoort te zitten, vraag me namelijk nu af of die neergeklapt is of er uit is gehaald?)?
Azmay schreef:Hoe groot is die bench? Ziet er niet uit asof die van mij er (volwassen) in passen
Na al dat gepraat over titeren naar de dierenarts geweest om het te laten doen, raad ze het af voor nu![]()
Lilith is dus gewoon netjes geënt, grote meid is alweer 12 weken. Mensen zijn inmiddels eigenlijk altijd leuk maar honden zijn nog spannend.
Azmay schreef:fannetje schreef:Waarom raad ze het nu af? Je weet toch nu niet of de entingen zijn aangeslagen? Of zegt ze, nu enten en over 4 weken titeren?
Kim, ziet er mooi uit, maar hoe groot is die nu? Staat op de achterbank of zo (of iig waard e achterbank hoort te zitten, vraag me namelijk nu af of die neergeklapt is of er uit is gehaald?)?
Ze zei dat ze geen onderscheid kon zien tussen de antistoffen die ze van de moeder mee kreeg of de vorige enting als ik het goed begreep. Zo wilde best titeren maar kon dan nog geen sluitend advies geven. Ik mocht over 4 weken of anders met een haf of heel jaar terug komen om te testen. Voor nu is er gewoon de normale 12 weken enting met rabies in gegaan.
MissAnnemijn schreef:Tijd niet meegekeken hier, maar kom weer even langs als het mag!
Onze pup is inmiddels alweer 18.5 week en gaat zo goed, ze zijn zo enorm leuk samen
[ [url=m/i1snyt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zit alleen met het volgende. Hij krijgt nu Acana pup en junior. Nu is deze zak bijna op en krijg ik het advies al over te gaan naar volwassen voeding. Kan dat al op deze leeftijd?
Die autobench hierboven is mooi gelukt trouwens! Wij hebben de 23e een afspraak staan om deze ergens in te laten meten en dan wordt hij gelijk die dag gebouwd