Sterkte 7ofhearts! Moet er nog niet aan denken...
DideH schreef:Krijgen ze nog een belated bday party?

Sterkte 7ofhearts! Ondanks dat we ze toch liever zo lang mogelijk bij ons houden heeft ze een mooie leeftijd behaald!
Update over Milo zijn verhuizing: hij begint het spelletje te snappen dat ik ook weer terugkom uit mijn slaapkamer als ik daar 's avonds verdwijn. Heb hem vannacht niet op hoeven sluiten in de werkkamer, maar gewoon rondlopend gehad.
Hij begon iets voor 8 met een paar keer miauwen voor eten en toen er geen reactie kwam ging hij weer weg, maar voor de rest geen last van hem gehad. Toppertje!

Haha eigenlijk zijn ze de hele week jarig omdat we alleen weten dat ze uit de eerste week van mei zijn

maar we houden maar gewoon 2 mei aan, t is niet elke dag feest

ze hebben gister allebei een stukje zalm gehad. Dat kennen ze niet echt maar ze hebben zitten smullen met zn 2

eerst wordt het afgelikt, want afbijten kan natuurlijk niet.. Daarna gaat het pootje in het bakje en wordt het eruit gehengelt. Daarna worden de pootjes volledig afgelikt. Vervolgens worden er toch wat tandjes ingezet en krijgen ze door dat ze het kunnen afhappen

we hebben erg om ze gelachen!
Fijn dat Milo rustig was vannacht!
Ik sliep laatst niet thuis en toen heeft Jessie de hele nacht lopen keten

over het bed heen lopen, rennen, spelen.. Hele nacht lopen brullen. Mijn vriend werd gek van hem. En zodra ik weer thuis sliep, heeft hij heerlijk in zijn mandje liggen tukken
Ze kunnen gewoon echt even van slag zijn daardoor..