Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esther_r20 schreef:Hallo allemaal. Ik lees voornamelijk met jullie mee maar wil even het volgende delen
Vandaag mn bak schoongemaakt/opgefrist en heb best wat javamos en drijfplantjes (beetje lelievorm blad aan een sliert) over. Kan ik iemand hier blij mee maken?
Tevens een overschot aan platy Sunshine. Wel allemaal van de eerste generatie ouders dus geen inteelt en dat ga ik zo proberen te houden dus ik zoek een leuk baasje
Omgeving Beverwijk
zigranta schreef:Heb vandaag leven in mijn bakje ontdekt![]()
Maar heb er zelf geen leven in gedaan behalve 1 plantje, het lijkt op een pissebed, maar beweegt wel erg makkelijk op de bodem in het water. Iemand een idee? Is trouwens allemaal gebruikt overgenomen en weet niet wat die mensen er in hebben gehad.
floorsil schreef:Japonica's zou ik niet aan beginnen. Bij ons aten ze half de vissen op terwijl ze nog rond aan het zwemmen waren. Zijn echt heel fel. Ze moesten van mij uit het grote aquarium omdat ze zo agressief zijn. Toen zijn er twee boven uit de bak geklommen. Eaarvan er een zelfs heel de kamer door gewandeld is, trap ag grkomen en beneden op de vloer lag. Bizarre beesten.