Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannickee schreef:Ik heb ook gekeken bij opvangen. Daar zat bij mij ook niet iets tussen, of ik voldeed niet aan de eisen. Ik dacht dat jouw laatste konijn ook niet uit een opvang kwam Eoweyn, dat had ook bij jou mis kunnen gaan
MissFloorx schreef:Dat weet ik, maar dat risico blijf met opvangdieren die verhuizen ook houden. Daarom kies ik liever voor een fokker waar het beestje terug kan als er geen match is. Dan heb ik wel twee beestjes die ik leuk vind en naar mijn wens heb uitgezocht. Mocht het de eerste keer niet matchen, is dat jammer maar ik ben geen klein kind meer dat zich zo snel hecht aan beesten. Dan ga ik gewoon voor een volgende poging.
MissFloorx schreef:Op marktplaats heb ik inderdaad gekeken en via die weg ben ik ook bij die fokker terecht gekomen. Ik ga morgen even bellen, en dan ga ik volgende week kijken. Deze fokker heeft ook volwassen koppeltjes die weg mogen dus wie weet wordt ik daar alsnog verliefd. Als dit niet het geval is ga ik gewoon voor een rammetje en ga ik deze na zijn castratie proberen te koppelen aan een voedster. Bedankt voor het advies!