KimD schreef:_KimmeL schreef:Kiimm, beterschap met Cody!
996981, dat hebben we hier ook vaak ja, meestal icm een flexi..
Iedereen bedankt voor de vakantie-tips, ik heb een lijstje bij elkaar. Hoeven ons niet te vervelen. We zijn al wat aan het inpakken maar Koda heeft toch het grootste 'koffer', wat een volksverhuizing
.
Z'n stoelgang is sinds kort een stuk harder/minder, nu viel me in dat dat eigenlijk is sinds ik de schapenvetknoflook bonbons geef. Ik gaf ze eigenlijk tegen de teken, maar dit zou een fijne bijkomstigheid zijn.
Ik zei vorige pagina nog dat onze reu vaak aangezien wordt voor teefje. Gisteren ook weer een mevrouw 'wat een knap meisje', Koda heeft zelf de oplossing al gevonden en gooide zich vol overgave voor kriebels op de rug voor mevrouw en toen 'oh een mannetje'.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook alleen maar vrouwelijke Koda's ken.
Zonnebloem92 schreef:Weten jullie nog leuke namen voor een reu? We hebben nog 3 weken gelukkig, maar weten geen leuke namen.
Een hele lijst staat klaar maar die ga ik niet delen uiteraard hahaha! Misschien eens zoeken in de hoek van een boek, serie of film?
Het is een japanse jongensnaam, en het (mannelijke) beertje uit brother bear. Kan het qua naam idd begrijpen want veel wat met een 'a' eindigt is idd vrouwelijk! Maar de mensen die hem als teefje aanzien weten z'n naam niet, dus daar kan het niet aan liggen

Zag in je topic dat Dana loops is, hopelijk verlopen de volgende stappen allemaal voorspoedig!