Ooh daar gaat Kito lekker van smullen!

Oh man, wat een hel. Milo deed het qua overgaan prima, was totaal niet bang. Hele huis rustig verkend nadat hij kattenbak enzo gezien had.
S avonds gewoon op de bank chillen kijken hoe wij lampen op aan het hangen waren (betonboor is kennelijk niet eng?

).
Toen samen even TV gekeken.
Maar nu komt het:
Milo heeft begane grond gang, trap, werkkamer en zolder tot zijn beschikking. Hij heeft van 00:00 tot 2:00 non stop voor mijn slaapkamer lopen miauwen. Toen heb ik hem maar in de werkkamer opgesloten omdat slapen er echt niet inzat en ik bang was dat de buren die aangrenzen aan het trapppengat het ook zouden horen. Alleen heeft ie vervolgens op de werkkamer (is kamer naast mijn slaapkamer, op de hoek van het huis) tot 6u lopen miauwen en nu istie ook al weer even bezig...
Wil hem eigenlijk liever niet alleen beneden in de woonkamer hebben ivm dat hij dan mijn woonkamer stoelen sloopt (is hij in mijn vorige appartement al keurig mee begonnen, is leer en zijn niet echt goedkope stoelen, maar die had ik al voor ik Milo had...). Maar ik ben bang dat er op deze manier niet veel anders op zit....
Pleh... iemand de gouden tip?