veel beterschap voor de zieke diertjes en hun baasjes
prettig eindejaar allemaal en op naar een prachtig en gezond 2016
MarloesRixt
Geplaatst: 31-12-15 17:44
Net opnieuw naar de dierenarts geweest. Sjaak wil nog niet zelfstandig drinken. Eten gaat redelijk en water deed ik met een spuitje zijn bek in. Voor de zekerheid toch nog even aan het infuus gehad bij de DA. Verder kunnen ze op dit moment weinig doen. Het is de blaasontsteking en de nierbekkenontsteking die pijn veroorzaken waardoor hij niet wil eten. Hij krijgt medicatie en ik heb een groter spuitje gekregen om hem water te voeren.
Ja gewoon lekker met rust laten en zelf ook gewoon doen zoals 'normaal'. Werkt t beste.
meisje_
Geplaatst: 31-12-15 20:53
Ja doen we ook.. Voel me alleen erg schuldig nu dat we weggaan dalijk rond 22.00 ben aant twijfelen om niet te gaan maar... Maar k weet ook niet of ze daar wat aan heeft... Hebben iig de tv voor straks ingesteld dattie om 01.00 automatisch uitvalt, al vind ik dat ook geen hee veilig idee dus ik twijfel nog n beetje *zucht*
Als je een beetje rustig woont zonder aso's die vuurwerk recht voor je huis aansteken, lekker weg gaan. Dushi kruipt wel weg, of je er nu wel of niet bent
Hier liggen ze beiden op een keukenstoel onder de keukentafel. Immers, wat je niet ziet is er ook niet. Heerlijke struisvogelpolitiek
Haha zelfde als onder de bank... Mm de buren hebben wel n minuutje of 10 knallen met de dochtertjes maar denk derest veelal oude mensen dus zal wel meevallen met onder mn raam in ofzo..
Dan zorgen dat de radio of tv aanstaat, een licht aan laten en haar ergens stoppen waar ze weg kan kruipen met water/eten/kattenbak in de buurt en lekker weg gaan.
Pip weer thuis gelukkig!!! Sjaak moet wel goed opknappen, arm ding.
Ik ben speciaal thuis gebleven voor de katten. Dietje ziet als Marietje van de aristokatten voor het raam te kijken van ooooh of aaaah.. Neko reageerde vorig jaar erg kalm maar dacht dat dat was omdat ie zo mini was. Gordijnen dicht en tv iets harder dan normaal. Nou. Ik heb een knorrend hummeltje bovenop me hoor.
Anoniem
Geplaatst: 31-12-15 21:19
Komt goed! , snap je gevoel zeker wel
Boris heeft mijn vader als mattie gekozen , ik aai hem niet als hij bang is maar pak zijn speelstok of wat lekkers. Hij reageert er nu minder op
Bange kat zit in de kattenbak verstijfd en Lola op de trap
Amable
Geplaatst: 31-12-15 21:20
Mijn meisjes vinden het toch wel heel spannend hoor, ik zit nu eindelijk op de bank en beide zijn bij me gekropen. Toen ik thuis kwam en aan het koken was werd er behoorlijk op de knallen gereageerd, dus ik merk dat ze toch echt wel steun aan me hebben nu ze bij me kunnen liggen.
Ik was al niet van plan om ergens heen te gaan, maar weet nu zeker dat het goed is dat ik thuis ben.
Ik hoop dat jullie katjes net zo relaxed waren als de mijne!
meisje_
Geplaatst: 01-01-16 01:58
Voor iedereen de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar! Xx liefs Dushi & meisje
Fotsy
Geplaatst: 01-01-16 02:02
Hier katjes gewoon aan het soezen met het geknal rond hun oren, de hond ligt daarentegen te rillen en de hengst wordt bijna gek in de stal terwijl de merries rustig zijn. Gelukkig lijkt het nu eindelijk rustiger te worden pfff die hebben zeker geen dieren en geld teveel
Toen ik net boven kwam zat Milo voor het raam en Milou kwam luid jammerend onder m'n bed vandaan. Die zit nu bovenop de kattenbak te kijken en Milo zit weer voor het raam, die vind het wel interessant geloof ik
1 van de honden daar in tegen weet niet waar ie het zoeken moet en loopt luid joelend door het huis. En net toen ik dacht dat ze er door waren begonnen ze nog een keer, en dan ook nog van dat illegale knalspul
Paarden zijn hier gelukkig aardig rustig met de radio en lampen aan en extra hooi.
Boris was echt relaxt , beetje schrik van wat illegale knallen maar ging spelen. Lola was pleite , en Rambo heeft door de magische doos zichzelf zo ver gekregen op de bank te gaan liggen en ligt daar nu nog heel zoet met Boris
Ja boven verwachting
Zo leuk Roos! , voordeel van een dove kat
Froukje
Forever young
Geplaatst: 01-01-16 10:18
Zo, alles en iedereen weer rustig?
Hier durfde droppeke net pas onder het bed vandaan te komen, die ligt nu wat slaap in te halen.
Die andere heeft heel stijf tegen mijn buik aan gelegen en heel hard gesnurkt, die vond het allemaal wel best
Yom
Geplaatst: 01-01-16 11:09
Ja hier viel het wel mee. De maine coon heeft rondgekeken van wat is dit nou allemaal. Een birmaantje vond het wel spannend en had zich boven verstopt en de ander kroop maar bij mijn jongste dochter op schoot
Mao gaf er niks om terwijl er nitraten voor het huis werden afgestoken waar bijna mijn ramen van stuk gingen. Mao is bij deze vuurwerkproof verklaard. Hoe gaat het met sjaak?
silvericathy
Geplaatst: 01-01-16 11:29
Ten eerste gelukkig nieuwjaar iedereen!!!
Onze katten hebben totaal geen last gehad van het vuurwerk.. Vino stond samen met ons voor het raam te kijken vond het echt leuk om te zien en wist niet waar hij kijken moest. Charlie lag gewoon in zijn mandje te slapen net zoals de rest van de avond. Toen er even een moment heel hard geknald werd is Charlie wel wakker geworden, maar hebben we wat met ze gespeeld.
Ik had gisteren een buikschuivende kat die het rond middernacht niet meer wist waar ze het moest zoeken. Heb op de rustige tijden snoepjes gestrooid, de radio stond de hele dag lekker hard aan in de woonkamer en in de slaapkamer stond youtube hard aan op autoplay, afgewisseld met een film of npo.nl. Rond 2 uur begon ze weer te ontspannen en kwam ze naar me toe om steun en aandacht te zoeken.