Vorige ronde 30 gekochte eieren in de broedmachine plus wat araucana en olijf eitjes erbij. niks van mijn araucana en olijf eitjes bevrucht. 9 van de gekochte eitjes niet bevrucht en ik kwam uit op 5 kuikens.

De verkoper van de eitjes was zo geweldig om nieuwe eitjes te sturen (ik had dit helemaal niet gevraagd of uberhaubt verwacht, het was meer ter informatie hoe het uitbroeden gegaan was).
Dus opnieuw 30 eitjes, nah nee 28 want 2 hadden beschadiging met transport opgelopen. En de rest van de machine helemaal vol geduwd met eigen eitjes. Als ik het goed onthouden heb had ik 6 araucana eitjes, 4 olijf eitjes, 7 barnie eitjes en nog 6 van de supermarkt om eens te proberen ook erbij gedaan.
Van alle eitjes die ik erbij gedaan had van hier, was er welgeteld 1 bevrucht

Ik twijfel nu ook weer eens heel erg wat ik ga doen kwa het voortbestaan van mijn toom en broedeieren/kuiken verkoop.
Na deze ronde ga ik hier aardig in de buurt nog wat eitjes halen van cream legbar en nog wat rassen om als vleeskuikens op te groeien.
De 5 kuikens die ik dan wel weer heb gaan echt super goed. Vond het toch nog wel spannend zo vroeg in het jaar dit jaar ze al buiten te hebben maar ze gaan als een speer