Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kanjerroos schreef:Aaah oliebol! Wat balen dat het zo een slechte ervaring is geworden!
Ik deed mee aan de korte cross, gelukkig geen aanvaringen gehad maar wel veel mensen die over het parcours liepen en inderdaad een aantal fiets- en mountainbike die we moesten oversteken.
Hopelijk valt het mee voor Jip!
CupCakes_ schreef:kanjerroos schreef:Aaah oliebol! Wat balen dat het zo een slechte ervaring is geworden!
Ik deed mee aan de korte cross, gelukkig geen aanvaringen gehad maar wel veel mensen die over het parcours liepen en inderdaad een aantal fiets- en mountainbike die we moesten oversteken.
Hopelijk valt het mee voor Jip!
Hoe ging de korte cross?
Jaa was echt wel even balen, maar niets aan te doen.
Milky_Way schreef:Leuk dat jullie ook zo’n plezier hadden vandaag. Heb jullie niet gezien of is me gewoon niet opgevallen![]()
Fijn dat dit een leuke ervaring was voor Fitz, en knap horsii dat jouw hond van 12,5 gewoon nog lekker mee doet
Wel grappig dat die zandbult bij iedereen indruk maakte, wij hebben dezelfde foto![]()
Ik deed de 10 km met Perla maar vond het na de verzorgingspost wat zwaar worden, kreeg last in mijn lies en zijkant van 1 knie. Heb vanaf daar wandelen en hardlopen afgewisseld en toen ging het wel. Perla deed het super goed met de anders honden, was zo trots dat ze sommige kon passeren zonder uit te vallen. Ze paste zich ook heel lief aan toen ik even meer moeite had.
[ [url=m/TOkBd6.jpg]Afbeelding[/url] ]
horsii schreef:He leuk, ik heb jullie gezien.