JPitty schreef:Was Titan niet degene die ook niet goed tegen stress kon? Kan er een verband zijn tussen e.e.a.? EN hoe heb je hem er dan weer uit gekregen? Leek me ook niet zo goed dan voor hem?
Klopt, deze keer kon ik hem veel rustiger vangen dus had hij gelukkig nergens last van. Vond het alles behalve leuk om te doen
Nee, het heeft geen verband. Hij is gewoon erg broeds en dan worden sommige vogels erg territoriaal.
Ik weet ongeveer wel wie daar meer last van hebben en oa daarom had ik ook Hera en Amor bij hen gematcht omdat Amor niet over zich heen laat lopen en normaal gesproken is het dan na een paar uur wel weer goed.
Maar Amor was nog niet broeds genoeg dus Titan besloot om dan maar alle blokken te claimen 
Op die manier kreeg Amor ook de kans niet om in broedmodus te raken dus vandaar dat Titan even verhuist is.
Het helpt wel want Amor raakt nu goed broeds dus over een paar dagen kan Titan weer terug.
Dan zal Titan het nog wel even proberen maar Amor is meer ervaren en staat hoger in rang, dus hopelijk is het dan snel over als hij laat zien dat hij nu zelf ook broeds is.