xRaisin schreef:Heel veel drinken
Dat is wel gek ja! Kan hoor, heb dat vaker gelezen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ga vandaag of morgen weer eens foto's schieten voor FB/IG en kan ze dan ook wel hier showen!
Binnenkort moet mijn Syren bak maar heb er de fut nog niet voor.

Maar ook vragen vanuit nederland via facebook en dergelijke. Ik ben lekker aan het priegelen met flyers maken dus mocht er hier iemand meelezen die ergens werkt waar deze flyers wilt plaatsen; geef maar een gil!

(12 stuks) Mijn dame DaLuna heeft eindelijk haar eigen Scape gekregen maar een Samla is lastig op de foto te zetten, dus .. nouja ..

Ik zal jullie niet vervelen met alle ukken foto's dus dan maar deze van gisteravond, ze zijn overigens allemaal gereserveerd no worries.

Heel sneaky inderdaad!
Groot genoeg en ik hoor ze eigenlijk niet.
Maar ik kan helaas niet alles houden en ik wil haar geen 2e zwangerschap aandoen denk ik.
Het is even puzzelen met de standaard, maar eenmaal zijn ze prima! 
) van een nestje! Het Fantastic Beasts nestje wel te verstaan!

__Sannne schreef:Ohhh wat klein. Dat er zoveel babies in een hamster passen joh
Hier gisteren opnieuw gescaped, even geen foto's van dit keer maar ben erg tevreden. Elke keer dat ik een scape maak heb ik het idee dat het beter gaat haha. Gebruik gemaakt van meer bodembedekking en ook meer niveaus. Hammie lijkt er blij mee!
Ik ben juist heel benieuwd! Niets is zo fijn als mensen zelf het verschil ook gaan zien
Voorlopig even de laatste. Voor een Syr is 13 inderdaad normaal, ik hoop dat mijn Rus dat zichzelf niet aan doet.