xLaraaj schreef:Wat spijtig Kim!
Ga je opnieuw proberen? En heb je haar eigenlijk al eens getest (als dat uberhaupt kan) met dat ze tog vaak leeg blijft?
ze heeft vorig jaar een nest gegeven van 6 pups..
De eerste keer had Boellie er amper in gezeten maar dachten we verandering te zien.
De tweede keer hadden we KI op de kliniek, iets wat in 10 minuten gepiept hoorde te zijn duurde 25 minuten en ik stond met een teef die compleet van slag was.
Daarna een nest van 6 pups met 2 goede dekkingen en koppelingen. En een relaxte teef.
Nu 2 ''dekkingen'' met een reu die gewoon niet wilde springen.. Met veel hulp uiteindelijk 2 ''dekkingen'' gehad zonder koppeling waar we de reu voor zolang we konden erop gehouden hebben. Dus 2x ongeveer 5 minuten..
Dus ik vind t niet gek dat ze leeg is. En die 2 pogingen met Boellie leeg gebleven is.
Wat de plannen zijn met de volgende loopsheid weet ik nog niet. Als in, ze word gedekt als alles gewoon goed gaat en ze gezond en fit is. Maar welke reu word nog de vraag
Succes Mirjam. Spannend! ik overweeg nog onze JHVD in te schrijven. Maar heb voor mei al wel een show ingeschreven.