Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sunflower0 schreef:@ MarjanB, wauw die kunnen er ook wat van samen haha. Mooi om te zien! Lopen ze nou op kunstgras of is dat gras zo netjes gelijk afgegeten?
ik sproei wel dagelijks om het groen te houden en hoop dat het nog even vol houd. Voor onze vakantie gaat er wat mest op en hoop dat er na de vakantie weer meer gras staat. Zitten op enorm arme grond.
Is niet tegen aan te sproeien.
Echt super leuk dat ze nog zo rondrennen! Die van mij deden dat alleen als baby.. Alleen Zippy wil nog wel eens een beetje rondrennen/popcornen, maar niet meer zo snel.
Dat is geheel afhankelijk van het karakter. Ik heb er een aantal die dat allemaal reuze gezellig zouden vinden, maar bijvoorbeeld Diggy (en dus ook Freddy, want ik laat er geen alleen zitten) zou ik nooit zomaar ergens mee naartoe nemen.
Gizmo heeft het koud. Op hun huisje heb ik altijd een dekentje liggen zodat het lekker zacht is, meneer is daar net maar onder gekropen. Het is hier in huis nu 22 graden met de airco, kouder maak ik het niet anders is de overgang voor ons ook te groot.