Ik probeer mijn ouders over te halen om er 2 te nemen. Mijn broertje heeft besloten toch geen kitten erbij te nemen omdat hij het echt te druk heeft. Nu hoop ik dat mijn ouders Freya en Thor a.k.a Tyr nemen zodat ze lekker samen kunnen spelen ipv puk en figaro (hun oude katten van 15) lastig te vallen hoop dat het lukt. Maar we gaan het zien. Ik heb nog 3 maanden om ze te overtuigen
Dan moet je maar tegen je ouders zeggen dat 1 jonge wilde Noor geen doen is voor de oudjes en ze geen leven meer hebben maar als ze er 2 nemen dat die elkaar dan bezig houden En dit meen ik ook serieus omdat het de waarheid is.
Haha ik weet dat het zo is, maar denk dat de kittens mijn ouders zelf wel zullen overtuigen xD enige is dat ze bij mijn ouders wel buiten komen maar het is een ontzettend rustige woonwijk in een doodlopende straat met weinig verkeer, dus ik heb alle vertrouwen er in dat dat wel goed komt.
Dat is alleen maar geweldig, als ze naar buiten kunnen! Noren en Maine Coons zijn echte avonturiers. Als het veilig is, is het alleen maar super leuk voor die beestjes
Dan houd je Tyr zelf en vraag of hij bij je ouders mag wonen
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-16 19:09
Weet niet of ze daar in trappen hihi xD maar we merken het wel. Ik weet zeker dat als ze vaak genoeg langs komen geen nee gaan zeggen als ze net zo cute worden als Ginger was komt het wel gied denk dat de kleine ook het makkelijkste qua omgang zal worden vanwege de extra flesvoeding.
De kleine is vandaag niet echt veel gegroeid. Enkel 5 gram. Rest tussen de 8-15 gram gegroeid. Kleine straks voor werk nog beetje voeren. Staat al klaar want heb echt geen tijd om vers te maken helaas. Verder even de uitloop van bench gebarraceerd op kittenhoogte zodat ze er niet uitgaan xD ze kruipen er nu namelijk uit.
Ja die kleine zal het wel zwaar hebben.. Al z'n zwaardere broertjes en zusjes duwen hem natuurlijk zo aan de kant. Maar als hij straks ook genoeg weegt, pakt hij ze wel terug denk ik! Haha.
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-16 20:49
Ik heb de kleine vandaag 3 x bijgevoerd en heeft duidelijk geholpen. Ga het vanacht niet doen, wel morgen middag weer en dan later in de avond .
Ik_is_Ik
Geplaatst: 13-12-16 22:43
Krijgt Tyr/Thor dan daadwerkelijk minder effectieve drinktijd omdat de grotere broers en zussen hem opzij werken? Je zou zeggen tepels genoeg, ieder zijn stekkie...geen idee of dat te simpel gedacht is. Het lijkt mij in elk geval dat je het zo prima aanpakt met hem, zo weet je zeker dat hij niets te kort komt om optimaal te groeien. Voor het hele stel loopt het in elk geval in een stijgende lijn, dat lijkt me het belangrijkst!
Hij lijkt moeite te hebben om van bijten over te schakelen naar zuigen. Soms dan duurt het dus ook eff voor hij echt aan het drinken is. Maar hij heeft vaak zat wel een tepel alleen denk ik dus dat hij niet de hele tijd drinkt.