Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
antje_vip schreef:Ik weet niet precies wat jullie al gecommuniceerd hebben, maar ik zou dan afsluiten met: "oke, jullie laten niks horen, dan is de kat bij deze van mij, en ook het laatste contact tussen ons. Doei."
Thenexttry schreef:Ja dat idee heb ik ook dus laat inderdaad ook niets meer van mijn kant verder horen.
M'n kneusje blijft gewoon lekker bij mij incl. de slapeloze nachten![]()
![]()
Ze wilt steeds op mijn buik liggen, en dan draait ze op haar zij, glijd er vanaf en klimt weer omhoog.
Dit herhaalt zich ongeveer 20 keer tot ze uiteindelijk maar dwars over mij heen gaat liggen.
Onder het mom van dat het heerlijk ligt ( kan het mij niet voorstellen )
Thenexttry schreef:Ik denk dat ik nog één dag wacht met een "eind bericht" te sturen en dan daarna is het inderdaad klaar.
Dat betekend dan alleen ook wel van mij dat ze dus geen mogelijkheid meer krijgen om langs te komen.
Sheran schreef:Wat is je reden dat je een eindbericht wil sturen? Om het voor jezelf afgesloten te hebben? Ik ben namelijk bang dat het niet het gewenste effect heeft.
Als je toch iets zou willen sturen zou ik het subtiel doen, zo van 'als jullie haar ooit nog eens willen opzoeken ben je van harte welkom.'
chanel1985 schreef:Misschien heeft ze geen mogelijkheid op te antwoorden, jij hebt ook enkele dagen gewacht voor te antwoorden.
Misschien is haar gsm stuk of zo, of ligt ze in het ziekenhuis, of.....
Denk er aan dat ze een gsmnummer heeft en zo naar de politie kan gaan, die je zo kan traceren. Kan jij bewijzen dat de kat van u is? En dat jij ze niet gestolen hebt?
Dit is maar iets wat er in mij opkomt als er iemand mijn kat niet zou willen terug geven en ik zon'n eindbericht zou krijgen.