Wat een schatje.
Nog meer puppy's!
Hier durven onze katten niet binnen te komen door onze logé hond. Hopelijk komen ze snel weer binnen en kan Lucky er goed aan wennen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_imonee schreef:Fotsy, hoe is het gegaan de eerste nacht? Wat een prachtige pup is het!
Wat een leuk, aanstekelijk koppie heeft Boris, Erin_89!
Wij zijn vanochtend bij een pup wezen kijken. Ik was op slag verliefd, mijn vriend ook, alleen heeft hij nog wat twijfels..
Hij vond de pup erg rustig. Rustiger en minder speels dan de andere pups. Volgens de fokker is het ook de rustigste van het stel, maar zeker niet terughoudend of onzeker. Hij is heel nieuwsgierig en een echte ontdekkingsreiziger. Zo kwam hij op mij over. Mijn vriend en ik hebben er allebei een ander gevoel bij.
Ik heb net nog even gebeld met de fokker met nog wat vragen en mijn vriend lijkt al wat meer overtuigd van het feit dat het niet zomaar een terughoudende/bange hond zal worden. Dat heb je 90% zelf in de hand, denk ik toch?
Mijn schoonouders komen straks voor een borrel. Mijn vriend wil hun tips en adviezen nog even afwachten voor hij de beslissing maakt. We moeten het vandaag wel laten weten, want er was veel animo voor de pup.
Wat mij betreft is de keus al gemaakt. Ik was allang blij dat het niet de drukste van het stel was en lekker op ontdekking ging. Mijn vriend zag het toch iets anders dan ik.
Ik zou heel graag een foto willen delen, maar dat doe ik toch nog maar niet. Straks wil mijn vriend het toch niet. Dan wacht ik liever totdat we definitief de keus gemaakt hebben
S_imonee schreef:Oh wat naar Erin! Hopelijk valt het mee
Na overtuigende verhalen van mijn moeder, zus en zijn ouders is mijn vriend toch overstag. Iedereen zegt hetzelfde en dat geeft hem een goed gevoel.
Wij hebben er allebei een goed gevoel bij. Mijn vriend had alleen wat twijfels of het geen bange hond zou worden omdat het de rustigste is. Ik denk zelf dat dat ook wel bij trekt en het vast een levendige hond wordt.
Net de fokker gebeld met de mededeling dat we hem nemen!
Bij deze wil ik dan ook een foto plaatsen hihi. Hij heet nu muffin, maar wij gaan hem wel een andere naam geven. Dit past niet echt bij ons. Wat het gaat worden, zijn we nog niet over uit. 10 september gaan we hem ophalen
[ [url=m/1yVbD1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rb0ugO.jpg]Afbeelding[/url] ]