Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
altijd vreselijk om een gezinslid te moeten afgeven.

De poedel van mijn ouders heeft ook epeleptie, zij gaat nu heel goed op 2x per dag 1 pilletje en elke dag bach bloesem druppeltjes. Wat haar ook heel erg helpt zijn essentiele olien. De geur van sommige olien maakt haar minder vatbaar voor prikkels en minder stress gevoelig daardoor.
Nu met het nieuwe voer en de warmte gaat ze wel heel goed. Ze speelt weer meer enz.

dat horen we graag.
hij word in september 11, maar nog niks te klagen. Hij had in het voorjaar wel voor het eerst in z'n leven heel veel teken, toch maar een band aangeschaft en daarna geen één meer gevonden. Ik zoek ook weleens op middenslag poedel, de mijne is echt een loner daar hoef ik geen pup bij te zetten, maar stel dat hij ooit gaat, lijkt het me zo ontzettend moeilijk als je dan eerst een tijd op een wachtlijst staat waarvan je soms hoort dat het weleens een of twee jaar zou kunnen duren.
Heel veel sterkte!
Is ze die paar keer dat ze mank was lang mank of enkel een paar daagjes en daarna weer "beter" ?
Wat ook een puntje is, is trimmen. Daar heeft ze daarna wel echt last van, borstelen heeft ze altijd een hekel aan gehad, maar trimmen doe ik nu dus ook echt zo weinig mogelijk.