Zijn bouw lijkt wel heel erg op die van Pepper moet ik zeggen. Pepper heeft meer body én meer haar gekregen, hij is nu een stuk mannelijker (kwa uiterlijk.. Hij blijft voor eeuwig puber volgens mij )
@Tiffani : ja ik vond z'n bouw ook aardig als Pepper! Hoop dat Denv nog wat meer body ontwikkeld.. Haren hoeft niet echt van mij hihi. Hij is trouwens gecastreerd. Haha ja dat puber herken ik ook wel hihi
Onze Jada heeft ook meer body gekregen vanaf haar 2e jaar. Daarvoor was het echt een shrieltje.
Ayla was wel altijd al breed maar die inmiddels overleden voor haar 1 jaar. Ik was wel heel benieuwd geweest hoe zij zou worden. Ik vond het een erg mooie hus
MariaMaaike
Geplaatst: 25-03-16 16:06
San, staat dat oortje van Denver altijd omhoog? Het is zo schattig
Hoe oud is Denver? Ik denk dat hij nog best uit kan zwaren. En hoe oud was hij toen hij gecastreerd werd? Als dat jong gebeurt, groeien ze toch anders uit. Vaak hoger maar minder breed en fors.
Manu (intact) is echt een spierbonk nu met bijna 3 jaar. Groot en fors met een flinke kraag. Maar toch lekker athletisch. Bof ook wel met zijn karakter als intacte reu, anders had ik misschien ook wel gecastreerd. Hij moet een prostaatonderzoek.
@Marcella_e: Ah hoop echt dattie nog een beetje uitzwaaide dan!
@MariaMaaike: hihi ja dat ene oortje staat altijd omhoog! Hihi toen ik hem een beetje omhoog zag gaan dacht ik o nee ik wil hem plat houden! Moet een loodje in ofzo haha! Maar nee hoor niks aan gedaan! Het is wel komisch!
@Lisitano: Denver is nu 2 jaar en 1 maand. Volgens mij is hij gecastreerd toen hij 1 jaar was ik zou het even moeten checken voor de zekerheid! Manu is echt een mooie hond!
@ Maria Maaike: wat een cool filmpje!! Was het moeilijk aan te leren??? Hahha dat enthousiasme herken ik hahah