Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zorro_ schreef:Wat een lieverdje!Erg bijzonder, alle genen in een katje!
Resistance schreef:Zorro_ schreef:Wat een lieverdje!Erg bijzonder, alle genen in een katje!
Dankje!
En inderdaad, ja. Ze is geen volledige boskat. Flickje was een Sibeer, Wittebeest wel echt een Noorse Boskat kater met kampioenenouders, en Elfje is half Somali half Pers, maar ze ziet er eigenlijk gewoon uit als een Somali.
Resistance schreef:Dat zeker, inderdaad. Ze zijn zo makkelijk en lief! Echt allemansvriend. Helaad is dat soms ook gevaarlijk... Ze zien ongeveer alles voor lief aan bij ons en blijven bijvoorbeeld gewoon midden op de weg liggen als er een auto aankomt... We houden ons hart vast.
Ze loopt ook bij iedereen naarbinnen om gedag te zeggen... je hebt vriendelijk en vriendelijk.
Zorro_ schreef:Ja het was echt een mopje! Ik mis hem enorm!
Oeh ik denk dat ik daar minder blij van zou worden..Kan me voorstellen dat je je hart vasthoudt als ze op pad is.
Zweden! Wat heerlijk zeg! Dat is een soort tweede huis? Of gaat dat ooit ook vaste verblijfplaats worden?
Kan me voorstellen dat ze depressief is als ze weer in NL is.. Zweden is toch heerlijk!
Resistance schreef:Wat zijn die ongelofelijk knap zeg, Kashimo!
Hoe lang duurt het nu ongeveer tot de vacht zo lang is gegroeid? En dat ze zo'n kraag krijgen?